13 Reacties
14 uur geleden
Die van Nijntje van de Hema is een succes hier (let op er zitten twee zwarte kapjes bij die je los van elkaar kunt gebruiken)
14 uur geleden
Voor mijn dochter van 5 maanden heb ik ook zo’n projector, ze vindt het helemaal geweldig. Voor 8 euro bij de Kruidvat gehaald, ‘Villa Volance discolamp’.
14 uur geleden
Wij hebben deze.
Heel mooi licht, veel liedjes, meerdeee soorten white noise maar hij kan ook zonder geluid.
Onze kleine man is elke keer helemaal in trans haha.
https://www.bol.com/nl/nl/p/clementoni-baby-speelgoed-knuffel-met-noorderlicht-projector-vanaf-0-maanden/9300000226816617/
14 uur geleden
Ik heb er 1 van de Kruidvat, was minder dan €10. Mijn zoontje vindt hem fantastisch
13 uur geleden
Reactie op Mamatobe12345
Die van Nijntje van de Hema is een succes hier (let op er zitten twee zwart ...
En een beschermkap erop🤣
Wisten wij veel, dacht wat is dit voor wazige boel hahaha
11 uur geleden
De mijne vindt die van Nijntje van Hema heel leuk! En dan rood licht werkt ontspannen. 😊
5 uur geleden
Mag ik jullie vragen op welk moment jullie die projector gebruiken? Doen jullie dat voor het slapen gaan? Of bijvoorbeeld als je kindje wakker wordt ‘s nachts en onrustig is?
1 uur geleden
Reactie op DemamavanSterre
Mag ik jullie vragen op welk moment jullie die projector gebruiken? Doen ju ...
Wij gebruiken hem als ons meisje erg overstuur is of moeite heeft met in slaapvallen (als een last resort zeg maar), meestal werkt het en kan ze dan tot rust komen.