8 Reacties

9 maanden geleden

Helaas geen tips maar hoop dat je niet echt last hebt van je bekken enzo want die stoeltjes zijn echt vreselijk 馃槄

9 maanden geleden

Reactie op Imke Nagtzaam

Helaas geen tips maar hoop dat je niet echt last hebt van je bekken enzo wa ...
Dat heb ik wel. Dat wordt een lange zit dan 馃槄

9 maanden geleden

Reactie op Anno27

Dat heb ik wel. Dat wordt een lange zit dan 馃槄
Jaaa ik vond het al vreselijk en was toen 9 weken ofzo 馃檲 hij is wel echt heel mooi dus het is het wel waard

9 maanden geleden

Ik had vorige zwangerschap van carriwell een naadloze buikband. Die droeg ik niet vaak maar bij dit soort momenten deed het net genoeg. Vooral het licht liften van de buik zonder oncomfortabel te zijn waardoor ik minder snel hoefde te plassen.

9 maanden geleden

Geen idee hoe die stoeltjes eruit zien, maar als die oncomfortabel zitten: misschien een kussentje oid meenemen? Wat betreft het plassen zou ik die dag zo min mogelijk drinken denk ik. Ruim 2 uur niet kunnen plassen (en even bewegen/lopen) zou ik ook moeite mee hebben 馃檲

9 maanden geleden

Niet teveel drinken en zo laat mogelijk de zaal in 馃檲 ik ben vorige week geweest en die stoeltjes zijn inderdaad echt niet fijn...

9 maanden geleden

Ik ben afgelopen zaterdag geweest! Ik heb lage rugpijn maar vond de stoeltjes meevallen. Ik zat wel aan de zijkant waardoor ik beweegruimte had. Je kan inderdaad een kussentje meenemen, dat hadden meerdere mensen. Qua plassen, ja er zit inderdaad geen pauze in en je zit 2,5 uur. Ik ging voor die tijd plassen en hield het goed vol. Als je echt niet meer kan, kun je je hand opsteken en komt er iemand naar je toe. Je loopt dan via het midden (rij 10 ongeveer) er uit. Aangezien de tribunes bewegen weet ik niet of je dan bijv lang staat te wachten tot de tribune weer op de juiste plaats staat.

9 maanden geleden

Reactie op Babyboyfinn

Ik ben afgelopen zaterdag geweest! Ik heb lage rugpijn maar vond de stoeltj ...
Ik heb inderdaad ook stoelen aan de zijkant genomen ook voor het geval dat ik moet plassen zodat ik niet te veel mensen stoor 馃槀. Bedankt voor de tip van het kussentje!