11 Reacties

13 dagen geleden

Podcast: Child van de bbc. En dezelfde maakster heeft ook de podcast 28ish Days Later gemaakt, die gaat niet één op één over zwangerschap, maar wel over de cyclus dus heeft wel wat overlap.

13 dagen geleden

Ik volg! Vind het ook leuk om mezelf hier helemaal in te verliezen haha. De podcast de verloscast van Donna en Vera (2 verloskundigen) vind ik erg leuk. Ik vond aan het eind van mijn vorige zwangerschap ook de you tube video’s van de verlosmoeder (Djanifa) heel leuk om te kijken ter voorbereiding op bevalling, kraamtijd etc! Zij heeft ook een mooi boek geschreven van kinderwens tot minimens

13 dagen geleden

Oh ik volg, ik ben ook heel de tijd op zoek naar leuke podcasts en series over zwangerschap. Heerlijk programma: vier handen op één buik, NPO

13 dagen geleden

Waar kan je die podcast vinden

13 dagen geleden

Reactie op Bysaa

Waar kan je die podcast vinden
Spotify, maar als je de week leest waarin je zit staat ook een link

13 dagen geleden

Reactie op ActiverendeKlank948189

Spotify, maar als je de week leest waarin je zit staat ook een link
Ik zag 't niet staan maar zie op Spotify dat 't vanaf 6 weken is, ik ben 5😂. Thanks, ga volgende week luisteren. Ben benieuwd

13 dagen geleden

Baby's op Netflix is zo leuk, docuserie. Er is nog een show over vers ouderschap 'The Letdown', heel erg leuk.
Podcast’ mama’en op spotify

13 dagen geleden

Zwanger En Zo de podcast via Spotify

12 dagen geleden

de pufclub (npo)

12 dagen geleden

Podcast van Verlostcast erg leuk én van Dubbel Zen de negen maanden Podcast, luistert lekker weg. Moederpraat is ook prettig om te luisteren, maar dat is vaak informatief over allerlei onderwerpen rondom kinderen, niet specifiek zwangerschap /baby's