3 Reacties

7 dagen geleden

Wij hebben ook 2 poezen. Partner maakt de kattenbak leeg. Baby opkomst dan laat je best de kleren van de baby ruiken. Dan bereid je de katten voor op de komst van de baby. Onze katten waren wel dichtbij de baby maar nooit bij de baby in het park, bedje …

7 dagen geleden

Hey San-95, Toen mijn eerste kindje 2 en een half jaar geleden werd geboren stond ik voor diezelfde vragen. Vond het wel spannend maar bleek allemaal wel mee te vallen. Mijn poes ging soms bij haar liggen maar rende snel weg als ze begon te bewegen. Hihi Ik denk dat je het vooral in de gaten moet houden. Dat ze niet op je baby gaan liggen ;) Snachts zou ik ze niet in de kamer laten waar de baby slaapt, voor de zekerheid. Ze leren elkaar vanzelf kennen en weten hoe ze met elkaar om moeten gaan. Zowel de katten als jouw kindje. Dat leer jij ze ook vanzelf. 😻

7 dagen geleden

Wij hebben 4 katten en al een kleine van 1 rondlopen. Wij hebben de katten uit onze en zijn slaapkamer gehouden, maar verder niet. In de eerste maanden geprobeerd ze uit de box te houden ivm de haren. Maar na een tijdje kun je het toch niet tegenhouden. Ook goed voor de katten dat ze de baby zo snel mogelijk leren kennen, dan accepteren de katten de baby eerder. Voordat de baby gaat slaan en trekken 😅 Het is alleen maar leuk dat de kleintjes opgroeien met dieren, hier elke keer als onze kleine man een dier ziet lopen word hij super blij en enthousiast!! 😍