7 Reacties

één dag geleden

Hoi, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik heb een puberzoon van 14 jaar en een dochtertje van 14 maanden en nu zwanger van de derde (4w+6). Heel herkenbaar die onzekerheid toen ik zwanger was van onze dochter, er is zoveel veranderd ook! Ik was bij mijn zoon nog best jong (23 jaar) en heb nooit gedacht dat het ook wel eens mis kon gaan. Bij mijn dochter was ik daar veel meer mee bezig. Mijn zoon was ook zo trots dat hij grote broer werd en is nu zo leuk met zijn zusje 🥰.

één dag geleden

Ik heb pubers van 14 16 en een 17 en nu bijna 8 weken zwanger

één dag geleden

Ik heb een dochter van bijna 17 en een zoon van 11. Toch voelt het alsof ik deze zwangerschap veel Bewuster meemaak. Mijn dochter kreeg ik toen ik 19’was. Wat ik heel Bijzonder vindt is dat je het toch meer samen met je kinderen meemaakt. Denk dat de band onderling ook anders zal zijn omdat ze ouder en bewuster zijn.

één dag geleden

Een prepuber zoon van tien en 6+5 wk zwanger. Heel bijzonder!

één dag geleden

Mijn zoon is ruim 10 en ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger van de tweede (wel andere vader) ik weet zeker dat hij het fantastisch gaat vinden om grote broer te worden, dat roept hij al jaren. Hopelijk gaat dit goed en kunnen we hem een mooi sinterklaas cadeautje geven 😉

één dag geleden

Reactie op Shh86

Hoi, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik heb een puberzoon van 14 jaar e ...
Precies dit heb ik ook! Zoveel veranderd inderdaad. Ik was 20 toen ik mijn zoon kreeg en ook nooit gedacht dat het mis zou kunnen gaan terwijl ik die angst nu best wel heb.. gek eigenlijk 😅 misschien omdat we toch iets ouder zijn geworden haha