7 Reacties
8 maanden geleden
Ik heb ook het merk qute !! Niet alleen de wagen ook andere producten! Zijn goede producten!鈽猴笍
8 maanden geleden
Ik heb de Qute Q rider. Ik weet het verschil niet met de plus variant.
Ik ben erg tevreden over de wagen! Ik vind het een grote plus dat het buggy zitje helemaal plat kan. Twee grote nadelen vind ik de relatief kleine boodschappenmand en dat er geen optie is om de wagen uit te breiden naar een duo wagen. Let hier wel op als je deze wagen overweegt! Ik ben nu zwanger van de tweede en ben straks verplicht een nieuwe wagen aan te schaffen hierdoor馃槶
8 maanden geleden
Wij hebben deze ook aangeschaft, maar nog niet getest. Wel weet ik dat de service van de baby-dump fantastisch is. Een aantal weken nadat wij de kinderwagen hadden aangeschaft zag ik op de website dat je er ineens een maxi-cosi autostoel en een luiertas bij kreeg, voor dezelfde prijs als wij de kinderwagen hadden gekocht. Ik heb baby-dump toen gemaild, vooral aangezien de kinderwagen nog nieuw in de doos stond bij ons. Een dag later werden we gebeld, en werden de maxi-cosi en de luiertas kosteloos nagestuurd!
8 maanden geleden
Geen kinderwagen maar wel een cosleeper van Qute gekocht. Nog niet in gebruik, maar vond hem in de winkel echt veel stabieler dan bijvoorbeeld die van Maxi Cosi (om maar een bekend merk te noemen)