7 Reacties

De app solid starts heeft nuttige informatie, over hoe je het eten kunt geven (hoe te snijden bijv) bij welke maanden.

gisteren

Het belangrijkste is dat je kleintje vrij goed kan zitten. Met de voetjes een ondergrond raakt. Jij leert wat het verschil is tussen stikken en kokhalzen. Ingrijpen bij alleen kokhalzen kan de situatie namelijk gevaarlijk maken terwijl dat niet hoeft te zijn. En ik weet dat mensen daar soms bang van worden dat is niet te bedoeling want je moet hoe dan ook opletten ook als ze stukken gaan eten met 1 jaar pas ofzo. Dan vind ik de app solid starts inderdaad heel fijn om te zien hoe je het kan aanbieden. Rond 6 maanden geef je hele grote zachte stukken. Rond 9 maanden leren ze de pincetgreep en kun je kleine stukjes aanbieden etc Maar dat word daar allemaal uitgelegd ☺️ Mijn dochtertje heeft tot nu toe wel eens op een kwart avocado gesabbeld

20 uur geleden

Wij begonnen met hapjes van ons eerste en met maand of 8/9 gewoon stukken eten meer omdat ik het echt dood eng vond die kokhals geluiden enzo

16 uur geleden

Reactie op PrachtigeUil517833

De app solid starts heeft nuttige informatie, over hoe je het eten kunt gev ...
Heb je betaalde versie er van ?

13 uur geleden

Reactie op Lobje

Heb je betaalde versie er van ?
Nee joh bij de gratis zie je precies hoe je alles kan aanbieden. Betaald is volgens mij alleen voor extras zoals recepten

6 uur geleden

Ja ziet er goed uit die app, Thanks voor de tip!

6 uur geleden

Reactie op mimi95

Wij begonnen met hapjes van ons eerste en met maand of 8/9 gewoon stukken e ...
Ik heb ook liever later, maar ben je dan niet bang dat ze vanaf maand 6 ijzer en zink te kort komen? Dan voldoet bv niet meer als enige, zeggen ze, idk hoe het is met flesvoeding.