4 Reacties

Wij gebruiken hero standaard in combinatie met hero comfort. Het is verdikt met johannes broodpitmeel. En werkt bij ons. Heel vervelend als je kindje er last van heeft. Je zou gewoon dingen kunnen proberen. Bij de 1 helpt dit en de andere dat馃槝 succes

11 uur geleden

Verdiep je eens in gelilact! :) de piek is geloof ik ook rond die tijd ivm vele bewegen etc. Mn zoontje is morgen 6 maanden en hier zie ik het steeds beter gaan! Hou vol 馃槉
Ik heb geen nieuwe tips voor je, maar weet hoe vervelend het kan zijn. Alle drie de kinderen hebben het (gehad). Ze groeien er overheen maar duurt echt wel even, bij mijn herinnering tegen de tijd dat ze gingen zitten. Bij mijn dochter nu is het extreem, zo erg dat we zelfs medicatie hebben omdat het niet te doen was. Komt goed mama 馃挄

2 uur geleden

Sinds wij de voeding indikken is de reflux hier beter onder controle. Nog wel steeds bij vermoeidheid met op de buik liggen veel spugen (is een teken dat hij naar bed moet tegenwoordig haha) en soms ook met de snel liggen horen we hem steeds wegslikken en ook wat spugen. Maar dit is vele male minder sinds het indikken. We gebruiken 1 schepje nutritron op 200ml voeding en dit werkt goed voor hem, normaal zou het 2-4 schepjes zijn volgens de verpakking maargoed dit is een advies