18 Reacties

Ik heb hier ook enorme last van. Met mijn benen omhoog slapen heeft wel echt goed geholpen! Wat ik soms ook doe is van kleding ‘propjes’ maken en deze onder mijn benen leggen. (Kuiten en hemstring) Hierdoor trigger ik drukpunten en komt er endorfine vrij. Dit werkt gegarandeerd

7 maanden geleden

Bij mij werkt magnesium spray heel goed!

7 maanden geleden

Magnesium spray doet hier ook wonderen en inderdaad kussentjes op bepaalde drukpunten.

7 maanden geleden

Ik leg me hond van 30 kilo op me benen neer.....

7 maanden geleden

Enige wat bij mij werkt: is sokken om m’n voeten knopen in de breedte, zeg maar! Dus een losse sok en dan lekker strak knopen.

7 maanden geleden

Reactie op WilskrachtigeFakkel838424

Bij mij werkt magnesium spray heel goed!
Welke heb jij? Ik wil het ook gaan proberen.. en spray je dan gewoon je benen in of? Ben hier totaal onbekend mee🙈

7 maanden geleden

Bij mij werkte een voetenbadje met magnesiumvlokken van 20 min voor het slapengaan goed. Maar kennelijk had ik ook een ijzertekort en sinds ik daar supplementen voor neem zijn die rusteloze bonen ook aanzienlijk verminderd.
Sporten helpt! :)

7 maanden geleden

Magnesium slikken!

7 maanden geleden

Magnesium olie of voetenbadje met magnesium vlokken, maar kan ook door ijzer tekort komen. Compressie sokken kunnen ook helpen.

7 maanden geleden

Ik doe nu elke avond magnesium olie op mijn benen en compressie kousjes van de Hema er overheen. Ook echt gestopt met koffie drinken en voor het slapen gaan de onderbenen masseren.

7 maanden geleden

Reactie op Mickeymrn

Ik doe nu elke avond magnesium olie op mijn benen en compressie kousjes van ...
O en ik heb mijn matras bij het voeteneinde wat hoger gelegd door rolletjes handdoeken eronder te stoppen

7 maanden geleden

S avonds klein stukje wandelen, daarna voetenbadje met magnesiumzout en een beker warme melk

7 maanden geleden

Herkenbaar!! Ik heb ook echt alles geprobeerd: - voeten hoger - massage - magnesium slikken, olie, voetenbadjes - warme melk - sok erom knopen - compressie sokken Ben nog steeds op zoek naar de gouden tip 😅 heb echt hele slechte nachten hierdoor. Had het overigens ook al voor de zwangerschap maar dan sporadisch. Het zit ook in de familie. Bloedwaardes zijn verder goed, geen tekorten.

7 maanden geleden

Bekkentherapeut zei dat het met doorbloeding te maken heeft. Hoe meer spanning in de benen, hoe slechter doorbloeding. Bij mij helpt het om op zo een grote bal te zitten. Helpt spieren en bekkenbodem te ontspannen. Ga er snachts ook wel eens uit om op bal te zitten en daarna kan ik weer slapen

7 maanden geleden

Ben er nu uit dat mijn hele lijf ‘s avonds onrustig is (restless legs gevoel maar dan helemaal) tot ik naar de wc geweest ben. Helaas moet ik soms om 03.00 uur ofzo pas 💩

Reactie op Romyl1994

Welke heb jij? Ik wil het ook gaan proberen.. en spray je dan gewoon je ben ...
Dit helpt mij ook! Ik heb deze: