18 Reacties

2 maanden geleden

Moet er ook niet aan denken....

2 maanden geleden

Nee hoor, heerlijk van genieten. Ons zoontje heeft tot een jaar bij ons geslapen en toen we hem naar zn eigen kamer deden ging het gelijk prima!

2 maanden geleden

Nee hoor! Mijn zoontje is 4 maanden en ligt ook nog heerlijk bij mij. Wil ik blijven doen zolang het voor ons beiden prettig is. Hij ligt overdag wel in het ledikantje op de babykamer voor een dutje dus ik verwacht niet dat dit grote problemen op gaat leveren als hij ‘s nachts daar ook zou gaan slapen

2 maanden geleden

Oudste is 3, jongste nu 16 weken en we slapen met z’n allen op dezelfde kamer tot ze zelf hun eigen kamer willen✨

2 maanden geleden

Onze zoon is nu 16 weken en ik had sowieso vooraf al besloten dat hij de eerste 6 maanden in de co-sleeper naast mij zou slapen. Zolang hij in zijn co-sleeper past wil ik dat ook blijven doen. Met 6 maanden gaan we wel alvast oefenen met dutjes in zijn eigen kamer zodat de overgang hopelijk soepel gaat wanneer hij niet meer in de co-sleeper past.

2 maanden geleden

Ons zoontje van 4,5 maand ligt ook nog bij ons op de kamer (vooral omdat hij nog zo vaak wakker is en ik niet elke keer naar de andere wil haha 😅) overdag wel in zijn eigen kamer. Co sleeper is hij inmiddels te groot voor dus we verzetten elke nacht de ledikant :-)

2 maanden geleden

Oudste heeft tot 1,5jaar bij ons gelegen. Ging daarna meteen goed op eigen kamer.

2 maanden geleden

Wat fijn om te lezen dat er meer ouders zo over denken!

2 maanden geleden

Oudste van 3 heeft tot 1 jaar en 8 maanden bij ons in de kamer geslapen, op een gegeven moment zelfs tussen in 🫣🤣 dit ook vanwege ruimte tekorte in ons oude huis. daarna na de verhuizing gelijk in zijn kamer, wel op een vloer bed. ging ook soepel. Eerste 2 nachten bij hem gebleven daarna niet meer, en die ook in z’n kamer slapen

2 maanden geleden

Reactie op sunflowerseed

Onze zoon is nu 16 weken en ik had sowieso vooraf al besloten dat hij de ee ...
Denk hier exact hetzelfde over. Onze dochter is nu ook 16 weken.

2 maanden geleden

Ons zoontje is nu 18,5 week oud en ligt sinds 2 dagen op zijn eigen kamer.. Als het langer kon had ik hem langer bij me gehouden. Maar hij is zelf 70cm en het bedje 80cm. Het werd gewoon zielig 🙈. Nu ligt hij in z'n eigen grote bed als een zeester en voel me nu schuldig dat ik hem voor mezelf in het "kleine" bedje heb gelaten.

2 maanden geleden

Nee hoor, komt een dag dat jullie er allemaal klaar voor zijn 😉 onze zoon was exact 6 maanden, en toen werden we alle 3 uit het niets ineens steeds wakker van elkaar... naar zn eigen kamertje gegaan en ging meteen goed, iedereen sliep weer. Onze dochter is nu 17 weken eb ligt gezellig naast ons in haar ledikant 😊 moet er niet aan denken haar al oo haar eigen kamer te laten slapen(die ook nogsteeds niet af is😅)

2 maanden geleden

Hier de oudste met 4 maanden al op eigen kamer laten slapen. Met elke verkoudheid of ziekte kwam die weer tussen ons liggen. Op gegeven moment heb ik het niet meer volgehouden om hem elke keer weer aan te leren in zijn bedje te slapen. Het werd ook steeds moeilijker en met veel huilen dus hij slaapt nu met 2,5 jaar nog steeds tussen ons. Nu slaapt onze dochter graag in haar eigen bedje maar bij ons in de slaapkamer. En dat mag ze voorlopig nog doen. Ga het dit keer niet forceren. En vindt ik het dan ook wel oneerlijk en zielig als we met zien drieën in een kamer slapen en zij alleen moet slapen 🥲

2 maanden geleden

mijn zoon is 18 weken en slaapt nog in de co sleeper naast ons. ik vind het niet erg ik ga der lekker van genieten later komen ze opgegeven moment niet meer naast je slapen🥲

2 maanden geleden

Onze kleine man is ruim 4 maanden en slaapt met zijn ledikantje in onze slaapkamer🩵 lekker van genieten

2 maanden geleden

Onze zoon van net 4 lag tot ie 3,5 was bij ons in de cosleeper. Hij startte altijd in z’n eigen bed. En als ie dan ‘s nachts wakker werd kwam ie naar ons. Ook de oudere meiden gingen ergens tussen 3 en 6 naar hun eigen kamertje. Helemaal vanzelf.

2 maanden geleden

Onze zoon sliep t/m 8 maanden op onze kamer, dochter gaat dit zeker zo doen als het aan ons ligt

2 maanden geleden

Ons zoontje is 20 weken en ligt ook nog lekker bij ons in de co-sleeper. Toen we in de zwangerschap hoorden dat het advies minimaal 6 maanden was, vonden we dit allebei wel erg lang, maar nu vliegen de maanden voorbij! Naast dat het praktisch is (je hoeft niet altijd je bed uit als het iets is, hij slaapt veel sneller weer als het alleen het speentje is etc.), vind ik het zelf ook gewoon nog een heel fijn idee dat hij zo dichtbij is. Heerlijk om wakker te worden naast een babbelende baby die de vrolijk dag al aan het voorbespreken is 😊