33 Reacties

Wij zitten er ook in ! Heel veel merken wij ook niet, behalve de nachten. Super hard huilen ook en soms bijna ontroostbaar. En niet meer willen slapen daarna 🙈
Hier zijn we net uit de roze zone. Bij ons was het ook ineens hard huilen in de nacht en vaker wakker worden. Inmiddels zitten we een weekje in de groene zone. Ineens wordt hij nog maar 1 keer wakker in de nacht om te drinken (dat is voor ons echt een hele verbetering), als hij tussendoor wakker wordt kan hij zelf weer in slaap vallen en overdag kan hij ineens in bed slapen (wij hebben al zijn slaapjes altijd in de draagzak gedaan). Dus ik ben helemaal blij 😂

vorige week

Dankjewel voor jullie reacties. Heel herkenbaar wat jullie schrijven over dat snachts heel hard huilen. Ook een huiltje die ik nog niet eerder heb gehoord bij hem. En inderdaad super hard en ontroostbaar en dan daarna heel moeilijk weer in slaap vallen.

vorige week

Ik heb deze app sindskort ook. We zouden al 2 weken in groen zitten. Terwijl het voor ons gevoel al 6 weken ROOD is….

vorige week

Van welke dag is je kleintje? Hier ook al een week heel heftig. Ben dit totsal niet gewend. Sprongetjes merk ik haast niet. Mn dochter is van de 18de

vorige week

Pfoe, hier ook al een week feest, vooral tussen 19.00 en 23.00. Echt heel veel huilen en zodra we haar pakken is ze weer rustig. Leggen we haar weg, is het binnen 10 minuten weer huilen 🥲. Ze is van 30 juni, uitgerekende datum 9 juli.

vorige week

Reactie op Tesssss__

Pfoe, hier ook al een week feest, vooral tussen 19.00 en 23.00. Echt heel v ...
Dat is wel grappig. Mijn uitgerekende datum was ook 9 juli😆

vorige week

Hier sinds vandaag ook in de rode zone.. hou mn hart vast.. ze sliep net eindelijk een beetje 😅🫣

6 dagen geleden

Pfoe wij zijn er gelukkig net uit maar ik vond het een pittige, slechte nachten, een heel chagrijnig meisje en huilen zodra we bij haar weg liepen. Gelukkig is ze nu weer super vrolijk

Reactie op DankbareZandkorrel055031

Hier zijn we net uit de roze zone. Bij ons was het ook ineens hard huilen i ...
Oh oeps ik heb verkeerd gekeken. Ik ben nooit zo met die app bezig en kijk af en toe. Kennelijk zijn wij net uit de gele zone en zitten wij sinds gister ook in de roze zone 😂 nou ik verwacht dat ons kindje dan vooral last had van de sprong. Wel merk ik dat ik niet zomaar kan weglopen overdag en hij wat zeurderiger is. Maar dus tot nu toe verbazingwekkend goede nachten, maar wellicht was dat van korte duur hehehe

6 dagen geleden

Hier vooral slechte nachten. Erg onrustig meer willen drinken. We zijn er nu uit alleen nogsteeds rot nachten maar nu door snot en slijm😂🥲

6 dagen geleden

Hier ook! Super chagrijnig, kan amper neergelegd worden, word snachts tig keer wakker. Bij ons in bed ook onrustig, soms ontroostbaar hard huilen. Afgelopen nacht van 1:30-3:30 wakker geweest (fles, poep, huilen, lachen, spelen)

6 dagen geleden

Wat betekent de rode zone? Ik zie dat we er vanaf 7 februari in komen te zitten… ben geel en groen alleen gewend 😂

6 dagen geleden

Hier ook maar merk niks eigenlijk

6 dagen geleden

Ik merk vooral overdag dat ik haar amper kan neerleggen. 😅

6 dagen geleden

Reactie op yysrx

Wat betekent de rode zone? Ik zie dat we er vanaf 7 februari in komen te zi ...
Nóg erger dan geel🙈 huilerig, hangerig, humeurig. Bewust dat je weg kan lopen en blijkbaar heeeel slechte nachten. Had er met m'n dochter volgens mij niet zo'n last van maar m'n zoontje... Was echt een zonnestraal maar slaapt nu al een poos slecht en deze week nog slechter. Ook slecht drinken. Geen idee of het alleen die rode zone is of dat er meer speelt. Maar ik duim dat 12feb in elk geval alles weer rustig is, dan breekt de groene zone weer aan😂

5 dagen geleden

Reactie op Rachelderuiter

Van welke dag is je kleintje? Hier ook al een week heel heftig. Ben dit tot ...
Mijn zoontje was de 17 juli uitgerekend

5 dagen geleden

Volgens mij betekent het rode dat je kindje doorheeft dat papa en mama weg kunnen gaan. 3x H, hangerig, huilerig en humeurig. Extra veel knuffelen dan maar 💜

3 dagen geleden

Hier sinds vannacht een kleine die steeds heel hard huilend wakker wordt uit z'n slaap en vervolgens steeds compleet overstuur raakt zodra we hem terugleggen. Bij oppakken in onze armen binnen enkele seconden volledig vertrokken, bij wegleggen direct weer wakker en overstuur. Ook overdag. Kan dit ook bij deze fase horen? Volgens de app zitten we in de laatste dagen van de rode fase... eerder niet veel gemerkt.. Iemand tips?

3 dagen geleden

Hier nog niet in de rode zone maar ik merk al wel dat hij wat onrustiger is. Sneller huilen als je hem weglegt en wegloopt en ‘s avonds vaak een paar keer overstuur wakker worden voordat hij echt goed in slaap komt