8 Reacties
2 dagen geleden
Hier aanstaande vrijdag 6 maanden rn moeten we ook naar kind en gezin. Ze eet 1 ijsklontje aan groente savonds als wij eten. Dit gaat er nog niet enorm makkelijk in. We kijken gewoon naar haar. Als ze nie meer wil ook prima. Eten onder 1 jaar is Just for fun dus lekker je kindje volgen. Melk blijft tot 1 jaar hoofdvoeding
2 dagen geleden
Hi! Hier precies hetzelfde. Zou oprecht geen zorgen maken, dit komt vanzelf.
Hier merken we vooral, het begin zoveel last van buikkrampen gehad, met hapjes geven rustig op te pakken (zoontje nu 6 maand)
Wij geven nu in de ochtend fruit (gaat erin als koek) middag groenten, dit gaat heel moeizaam.. al blij als er een paar mini hapjes ingaan voor de smaak, structuur en slikken. Vooral heel veel geduld hebben denk ik dan. Komt vanzelf. En de hapjes, pureer ik nog heel glad want stukjes of groter gaat m nog zeker niet worden. Eerst het slikken/happen maar is goed onder de knie krijgen.
Blijven oefenen ♥️
2 dagen geleden
Maak je echt geen zorgen, die van mij is ruim 6 maanden en eet helemaal niks. Ze gaat van alles kokhalzen. Mijn zoontje had dit ook en die eet nu super goed
gisteren
Niet om je heen kijken joh je doet het goed 🥰Ik ben pas met 6 maanden begonnen met de groente hapjes ivm de darmen. Je hoeft er echt niet nu al vanalles in te proppen. Mn oudste begon ik pas met brood met 11 a 12 maanden geloof ik
10 uur geleden
Hier 6,5 maanden en ook nog niet begonnen. Hij eet niet meer dan 3-4 lepels .. hij was ook ziek en nu waren we 3 weken op vakantie en ging ook niet goed dus we volgen wat hij lust en dat is flesje flesje flesje ... we gaan weer proberen maar niks forceren. Hij groeit goed dus ik maak me geen zorgen
8 uur geleden
Food under one is just for fun. Dus belangrijkste blijft borst/fles voeding en de rest is bijzaak. Mijn dochtertje is 6 maanden en we proberen ook een hapje te doen maar ze vindt spelen met de lepel leuker, prima. Komt vanzelf en persoonlijk ben ik van mening dus brood, pap, babykoek etc nog helemaal niet nodig is en onnodig vulling van de maag met weinig voedingsstoffen en vooral heel erg bewerkt is