24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Geboorteclubs Geboorteclub juli 2025

Schilferige tepels, is in zulke mate wel normaal?

GevatteBeuk567435

vorig jaar

Normaal doe ik dit nooit maar ik vroeg me af of andere hier ook last van hebben.. Vanaf begin zwangerschap heb ik last van schilferige tepels. Ik heb begrepen dat dit vrij normaal is? Alleen soms is het bij mij wel heel heftig, en lijkt het wel een hele vervelende cyclus waar ik in zit. De schilfers komen er soms af en dan is het daaronder vochtig, het plakt dan aan het gene wat ik aan heb en er blijft dan ook pluisjes aan zitten. Dus ik heb tepels met vochtige plekjes van schilfers wat er dan af gekomen is, maar ook pluisjes of iets wat van kleding, bh’s of zoog compressen af gekomen is. Ik heb heel veel geprobeerd; niks smeren, shea butter, tepel crème.. maar niks laat het echt helen/ “normaal” lijken. Hebben andere dit ook? Ik ben nu 38 weken zwanger en nu de bevalling dichterbij komt/ borstvoeding geven maak ik me toch een beetje zorgen aangezien mn kind er straks ook aan moet. ( ik heb het bij de verloskundige aangegeven, dat ik schilferige tepels heb, ze heeft mij aangeraden tepel crème erop te smeren. Maar vervolgens blijf ik dus aan mn tshirt of iets “vastplakken”)

Geboorteclub juli 2025

0
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.