6 Reacties
8 maanden geleden
Hi daar allereerst wil ik je beterschap wensen het is vast een zware periode geweest, daarentegen ben ik ook al 3 weken ‘ziek’ volgens de verloskundige schijnt er een griep te heersen maargoed nu ervaar ik sinds vandaag ook een schorre stem.. heel vreemd en weet eigenlijk geen verklaring te vinden maar weet dat je dus niet de enige bent.
8 maanden geleden
In december en januari leek het hele forum hier dezelfde heftige griep te hebben. Ik lag er zelf echt een maand af en ben daarna ruim 10 weken verkouden geweest.
Het is niet leuk en nee het hoort er niet per se bij maar je lichaam doet al aan topsport in een zwangerschap. Alles vertraagt en duurt langer zoals herstel van ziektes. Je bent ook veel vatbaarder voor van alles.
Veel beterschap en het komt wel weer goed (maar leuk is anders!)
8 maanden geleden
Jeetje, ik kom er echt nu net achter dat stemproblemen een bijwerking zijn van de fluticason die ik ben gebruiken na de holteontsteking. Ik laat dit topic staan en dan zal ik wel laten weten of het stoppen met fluticason het heeft verholpen. Uiteraard eerst naar de huisarts.
8 maanden geleden
Geen schorre stem gehad, maar ook zeker 6 weken verkouden/grieperig met hoesten, slijm, etc. Het hield maar niet op, echt verschrikkelijk. Sterkte en hopelijk weet de huisarts meer
8 maanden geleden
Reactie op himan
In december en januari leek het hele forum hier dezelfde heftige griep te h ...
Dit inderdaad. Heel januari en februari niet fit geweest en ik klonk ook zeker 4 weken als een schorre student 🥸 leek echt geen einde aan te zitten. Hing bij mij denk ik samen met te weinig rust nemen! Inmiddels goed hersteld daarvan. Huisarts zei elke keer: rust + uitzieken, ze konden me niks geven