21 Reacties
23 dagen geleden
Ik test al sinds dinsdag positief met sensitest. Loopt ook op en denk dat hij niet donkerder kan dan vandaag, ook was het T streepje er vandaag eerder dan de C. Vandaag 4+5 zwanger. Maar onthoud; positief is positief hè, maar snap hoe lastig het kan zijn. Hoe donker is jouw test?
23 dagen geleden
Knaltesten zeggen helaas niks over het wel of niet goed gaan van een zwangerschap. Sommigen krijgen nooit knaltesten en hebben toch een goede zwangerschap. Ik heb 2 eerdere ervaringen met niet goed oplopende testen, bij mij draaide dat uit op miskramen helaas.. wil je je testen delen?
23 dagen geleden
Ze liepen op maar blijven nu dus hangen…. Ik vind die van gisteren middag dan ook donkerder dan van vanochtend. Heb net wel nog een CB wekenindicator gedaan en deze gaf 2-3 aan. Ik vind het gewoon zo raar dat die van vanochtend lichter is dan gisteren middag terwijl dat niet logisch is kwa concentratie
23 dagen geleden
Reactie op Anno27
Ze liepen op maar blijven nu dus hangen…. Ik vind die van gisteren middag d ...
Vind het een mooie oploop hoor! Ik lees wel vaker dat sommigen in de middag wat donkerder testen. Het is beter om om de dag te testen zodat het verschil wat duidelijker is. Ik zou morgenochtend nog een keertje testen.
Ik vond mijn test van 4+2 ook niet veel verschillen met 4+0 maar die van 4+3 was weer een stuk duidelijker
23 dagen geleden
Reactie op Louise_
Vind het een mooie oploop hoor! Ik lees wel vaker dat sommigen in de middag ...
Ga ik dat doen! Ik heb al een gezonde dochter maar daarvoor een miskraam gehad. Merk toch dat ik nog steeds die angst heb dat het weer gebeurd. Want waarom zou het nu wel in 1x goed gaan 😅. Heb ook geen symptomen misschien dat dat ook meespeelt
23 dagen geleden
Reactie op Anno27
Hoeveel dpo was je 4+3?
17 dpo. Die onzekerheid is herkenbaar hoor, ik heb voor mijn zoontje ook een miskraam gehad en nog 2 na hem. Heel lastig nu vertrouwen te hebben. Ik heb ook nauwelijks symptomen, heb ik eigenlijk nooit gehad, ook niet bij mijn zoontje
21 dagen geleden
Reactie op Anno27
Ja tot ik vandaag de Kruidvat test deed met dezelfde urine. Hoe zou dat 2 r ...
Dat is echt heel raar. Uit dezelfde urine zou het eenzelfde streep moeten geven. Persoonlijk ben ik nooit fan geweest van de Kruidvat testen, nu nog minder. Dit is gewoon onbetrouwbaar