11 Reacties

10 dagen geleden

Deze van de action..

10 dagen geleden

Ik zou die van de action sowieso niet meer gebruiken… ik vind ze zelf erg onbetrouwbaar. Sensitest heb ik zelf goede ervaring mee :)

10 dagen geleden

Action bleef bij mij licht. Kruidvat ook. Kruidvat hebben meerdere vrouwen hier problemen mee, Action gaf een ander gebruiker aan dat haar vk zei dat de testen niet zo betrouwbaar zijn. Ik zweer zelf bij Sensitest, hier zie je inderdaad goed de oploop en de testen zijn betrouwbaar.

10 dagen geleden

Reactie op karlijn86

Ik zou die van de action sowieso niet meer gebruiken… ik vind ze zelf erg o ...
Dank je voor je reactie, dan stop ik daar meteen maar mee. Bij mijn vorige zwangerschap was sensitest ook top, dus weet eigenlijk ook niet wat me bezielde om deze te gebruiken haha. Iets met hormonen denk ik 😂

10 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Action bleef bij mij licht. Kruidvat ook. Kruidvat hebben meerdere vrouwen ...
Dank je wel! Ik ga meteen stoppen met die van de action dan, doet meer fout dan goed 😅
Ik heb zelf juist hele duidelijke resultaten gekregen met de testen van de Action, foto was van 1 dag na NOD.

10 dagen geleden

Maakt niet uit denk action was bij mij al met 8dpo positief early dan denk misschien kwa hcg hormoon te maken heeft

10 dagen geleden

Sensitest bij mij ook duidelijkere streep dan action early. Bestel nu ook alleen nog maar sensitest

10 dagen geleden

Hier goede ervaringen met de Action, die zag ik duidelijker dan de Kruidvat. En liepen ook mooi op.

9 dagen geleden

Reactie op ToegewijdeOchtendgloren020820

Ik heb zelf juist hele duidelijke resultaten gekregen met de testen van de ...
Gek eigenlijk he, zulke verschillende ervaringen!