173 Reacties

10 dagen geleden

Wat een opluchting!! Alles is goed met hummeltje. Een kloppend hartje en zo groot als een rijstkorrel. Ik ben nu geschat op 6 weken en 4 dagen, dus iets minder ver dan ik zelf dacht. ❤️❤️ so unreal maar so happy

10 dagen geleden

Reactie op Geeb89

Wat een opluchting!! Alles is goed met hummeltje. Een kloppend hartje en zo ...
♥️😇”. Wat fijn om te zien prachtig”. Laten ze het hartje ook al horen bij zo eerst echo dacht het niet toch

10 dagen geleden

Reactie op Tijgertje1986

♥️😇”. Wat fijn om te zien prachtig”. Laten ze het hartje ook al horen bij ...
Jaaa 😍😍 Nee heb het alleen kunnen zien kloppen 😊

10 dagen geleden

Reactie op Geeb89

Jaaa 😍😍 Nee heb het alleen kunnen zien kloppen 😊
Echt prachtig om dit al te zien 🥰Ben zo benieuwd “. Ik mag volgende week 20 november Word dan geschat op 7 weken en 5 dagen Ben benieuwd of dat ook klopt dan

10 dagen geleden

Morgen een echo gepland staan, dan ben ik 6 weken en 2 dagen. Hoop echt dat alles goed is en er misschien al wel een hartje te horen is. 🤞🏼🤍

10 dagen geleden

Reactie op Kinderwens2025

Morgen een echo gepland staan, dan ben ik 6 weken en 2 dagen. Hoop echt dat ...
Heeeel benieuwd! Ik heb hem ook met 6 weken en 2 dagen (20 nov) en hoop zo een hartje te horen!!

10 dagen geleden

Reactie op Irisvk98

Heeeel benieuwd! Ik heb hem ook met 6 weken en 2 dagen (20 nov) en hoop zo ...
Wat toevallig! Wij ook 20 november en zijn dan ook 6+2🤗

10 dagen geleden

Hier 28 november eerste echo, dan 6 + 3

10 dagen geleden

Spannend! Heel veel succes!

10 dagen geleden

We gaan 20 november een hoop echo’s zien hier! Wat leuk!

10 dagen geleden

Reactie op janu179

Vandaag een vroege echo gepland. Ik dacht zelf 6+2 te zijn, maar ze gaf aan ...
Ik heb hier geen ervaring mee, maar als je inderdaad pas 5+5 bent dan zou het best kunnen dat het gewoon nog te vroeg is om het vruchtje te zien. Hopelijk zien ze vrijdag meer 🍀

9 dagen geleden

Hoi hoi, Ik heb vandaag mijn echo gehad, omdat de eerste inschatting was, dat ik vandaag op 9 weken zou zitten. Nu, met de echo, zei de verloskundige waarschijnlijk 5 weken. Ik mag over 2 weken terug om een nog betere inschatting te kunnen maken. Het verschil zit hem er in dat ik PCOS heb en daardoor onregelmatig ongesteld ben. Maar wat een wonder en een cadeau dat ik nu zwanger ben! Niet gepland, wel super gewenst

9 dagen geleden

Reactie op VerrassendeVaren500703

Hoi hoi, Ik heb vandaag mijn echo gehad, omdat de eerste inschatting was, d ...
Wauw wat een prachtig nieuws! Spannend om over twee weken terug te gaan maar leuk om jullie wondertje dan weer te kunnen zien! Ik heb de eerste echo 18-11 zo spannend!

9 dagen geleden

Geschat op 4/5 weken🥰

9 dagen geleden

Leuk om alle echo’s te zien 😍 Wij mogen de 21e, lijkt een eeuwigheid te duren.. Waar ik ook benieuwd naar ben, wanneer de eerste tweelingen worden gezien!! 🤩

9 dagen geleden

Wat een opluchting! Mijn derde zwangerschap helaas een miskraam en nu mijn vierde zwangerschap een kloppend hartje🥰 Geschat op 6+2 dus voor nu uitgerekende datum 6 juli 2025❤️

Reactie op Mama18101404

Wat een opluchting! Mijn derde zwangerschap helaas een miskraam en nu mijn ...
Wat leuk! Gefeliciteerd. Was inwendig?

9 dagen geleden

Horen kan volgens mij nog niet zo vroeg, je kan het dan alleen nog zien.

9 dagen geleden

Reactie op Mies-

Leuk om alle echo’s te zien 😍 Wij mogen de 21e, lijkt een eeuwigheid te du ...
Een tweeling is echt mijn nachtmerrie. We hebben er al 2, ben heel hard aan het duimen dat het er gewoon 1 is 🙈

9 dagen geleden

Reactie op OptimistischeTijgeroog455229

Wat leuk! Gefeliciteerd. Was inwendig?
Ja klopt. Inwendig idd. 17 december krijg ik de volgende echo en deze is niet inwendig