184 Reacties
11 dagen geleden
Reactie op janu179
Vandaag een vroege echo gepland. Ik dacht zelf 6+2 te zijn, maar ze gaf aan ...
Vandaag ook een vroege echo gehad. 5+3, en idd ook enkel een dooierzak. Maar de gynaecoloog zei, dit is wat je wilt zien op dit termijn. Dus helemaal netjes. Ik mag over twee weken terug.
11 dagen geleden
Een voorzichtig kloppend hartje te zien🥹 dacht zelf 6+0 te zijn maar lijkt eerder 5+4/5 te zijn. Volgende week weer kijken
11 dagen geleden
Reactie op MoonAndSun
Ik ben volgens mij een van de weinige die liever niet eerder dan de nu gepl ...
Niet hetzelfde hoor 🙈 ik heb m’n eerste echo met 7w en 5d.. volgens de berekening nu en ik vind het helemaal prima, ik wacht liever even dat dat je er nu bent en nog geen hartje ziet etc
11 dagen geleden
Reactie op KLY8
Niet hetzelfde hoor 🙈 ik heb m’n eerste echo met 7w en 5d.. volgens de ber ...
Dat zo mij ook echt super onrustig en onzeker maken”
Dat zal me echt geen rust in me hoofd geven.zal me constant afvragen of er wel iets klopt
11 dagen geleden
Ongeveer net 6 wk. Nog geen overtuigend hartje, wel vaag iets. Zaterdag nog een keer.
(Schoonzus is verloskundige met eigen praktijk)
Spannend of we dan een beter hartje aantreffen.
10 dagen geleden
Reactie op Afrakoma
Die mijne ook!
Dan ben ik 6+3
Succes 💪🏾
Ik heb die van 19 november geannuleerd, omdat ik 21 nov bij de gynaecoloog mocht komen. Dan ben ik iets verder (6+6) en hoop ik een hartje te horen❤️
10 dagen geleden
Reactie op Afrakoma
Spannend hè
Het gaat goed komen❤️
Laat het weten
Ja! Ga ik zeker doen. Jij ook succes!💫❤️
10 dagen geleden
Ik heb vandaag ook de eerste echo gehad. We dachten dat ik 7weken en 2 dagen was, maar blijk nog maar 5 weken en 2 dagen te zijn. We hebben wel een hartje gezien en voor 5 weken is alles goed 🥰 Over 2 weken hebben we weer een echo gepland.
10 dagen geleden
Reactie op MAW178
Mooi!
Dat was verder niet zorgelijk dat het twee weken minder ver was?
Je ...
Nee, was niet zorgelijk. Ik heb een onregelmatige cyclus en dan is het best normaal dat de eerste schatting zover afwijkt blijkbaar. 🤭
Had niet bij nagedacht dat mijn naam erop staat. Maar heb ik geen probleem mee.
10 dagen geleden
Is het normaal dat je zo vroeg een echo hebt? Ik heb pas met 10 weken 1 gepland staan?
9 dagen geleden
Reactie op MoonAndSun
Nog 5 dagen wachten. Ik begin het nu toch wel spannend te vinden 😁
Ik ook nog 5 dagen”. Ben ook onrustig ervan
Haal de gekste dingen in me hoofd🫣”
Gelukkig heb ik een hele vroege afspraak om 7:30 al 😂