184 Reacties
4 dagen geleden
Vanmorgen dan onze eerste echo gehad🥰”. Alles erop en aan” ook het hartje klopte heel mooi
Zijn zelfs verder dan we dachten
8 weken en 1 dag 🩷🩵
4 dagen geleden
Mijn eerste echo, 5 weken geschat, terwijl ik morgen 8 weken zou zijn. Positieve ovulatietest gehad en met 4 weken positieve zwangerschapstest. Geen embryo, geen hartje, alleen een leeg vruchtzakje. Volgende week nog een echo om te kijken of de situatie anders is maar die kans is klein. Ik verwacht binnenkort een miskraam te krijgen al dan niet opgewekt..
Heel veel succes met jullie zwangerschappen.
4 dagen geleden
Reactie op MoonAndSun
Mijn eerste echo, 5 weken geschat, terwijl ik morgen 8 weken zou zijn. Posi ...
Ach jeetje 😰 wat ontzettend verdrietig meis
Heel veel sterkte 🩷🩵
4 dagen geleden
Reactie op MoonAndSun
Wonderen bestaan! Ik hoop toch dat je goed nieuws te horen krijgt volgende week❤️ vooralsnog heel veel sterkte!🥹
4 dagen geleden
Net echo gehad..mooi sterk kloppend hartje! ❤️ En de baby schijnt 1 weekje ouder te zijn dan verwacht. Ik ben 8+4 . Ik ben nu all in love 😍❤️
4 dagen geleden
Reactie op MoonAndSun
Ah nee wat ontzettend heftig. Sterkte🥹🥹
4 dagen geleden
Reactie op MoonAndSun
Ik leef met je mee.. ik vind het echt heel erg. Ik denk aan je ❤️
4 dagen geleden
Reactie op MoonAndSun
Wat een teleurstelling.. ik vind het heel erg naar voor je en ik wens je veel sterkte toe deze komende tijd ❤️
4 dagen geleden
Reactie op MoonAndSun
Wat heftig voor jou/jullie.. ik hou nog steeds hoop voor goed nieuws volgende week!! Ik denk aan jullie het is niet niks, ook ik heb dit meegemaakt in augustus. De gynaecoloog zei tegen mij: "een vrouwenlichaam weet precies wat ze moet doen, als het goed zit maar ook als het niet goed zit. Laat de natuur zijn werk doen dit 'kindje' was niet sterk genoeg." Dat heeft mij de rust gegeven om het een plekje te geven en opnieuw te proberen, de volgende cyclus was het meteen raak. Dus hou hoop!!! Laten we niet vergeten met zijn allen dat het heel bijzonder is wat er gebeurt in onze lichamen uit twee minuscule cellen laat ons lichaam een volwaardig mensje groeien. Dat is niet niks en helaas gaat er dan soms iets mis.. ik wens jullie heel veel sterkte!❤️🍀🙏 ik weet niet of je ook prive berichten kunt sturen maar mocht dat kunnen en heb je iemand nodig om mee te praten ben je altijd welkom bij mij!
4 dagen geleden
Reactie op CookieDough
Net echo gehad..mooi sterk kloppend hartje! ❤️ En de baby schijnt 1 weekje ...
Wat een prachtige echo!! Ik snap nu eindelijk wat dat ringetje is!
4 dagen geleden
Reactie op GlimlachendeVuurwerk937512
Wat een prachtige echo!! Ik snap nu eindelijk wat dat ringetje is!
Ja ik was ook verbaasd hoe duidelijk het eruit zag..dat ringetje is idd dooierzakje waar ze alles binnen krijgen qua eten, vitamines etc.
4 dagen geleden
17 december echo met 8 weken en 6 dagen. Spannend na een eerste miskraam weer!
4 dagen geleden
Reactie op MoonAndSun
Dat is verdrietig. Veel zachtheid gewenst 🩷