184 Reacties
4 dagen geleden
Deze was van afgelopen vrijdag. Deze staat op 7 ze had me daar op 7+2 gezet ivm mijn eigen berekening waar ze het mee eens was ☺️☺️ dus vandaag al weer 8 weken.
11 december heb ik met 11 weken de termijnecho.
En eerste kerstdag ben ik 13 weken en maken we het bekend aan de rest van de familie ik vind al deze data zo bijzonder.
+ Misschien helemaal niet zo een leuk weetje maar ik vind het wel leuk. Mijn zoontje is geboren 5 dagen na de verjaardag van mijn schoonzus en de volgende ben ik uitgerekend 5 dagen na de verjaardag van haar man 🤣
4 dagen geleden
Onze echo ik was 7+3 met mijn eigen berekening. Ze zei dat het vruchtje leek op 6 weken. Dus klein en het hartje klopte traag. Ook verlies ik bloed en zag ze ook bloed in de baarmoederhals. Nu bidden voor een wonder dat ik volgende week bij de echo een goed kloppend hartje heb en de bloeding niet doorzet 🙏🙏🙏
4 dagen geleden
Gister echo gehad! Ik werd zo emotioneel toen ik het hartje zag kloppen❤️. 7+4 vandaag
4 dagen geleden
5 weken en 6 dagen, nog net geen kloppend hartje. Over 6 dagen volgende echo! 💖
3 dagen geleden
Wij ook vandaag echo gehad. De verloskundige zag het hartje meteen maar wij zagen het zo snel niet. Ben 2 dagen vooruit gezet dus geen 8+1 maar 8+3. Kan er nog niet van genieten, ben veel te beroerd. Hopelijk is dat snel over. Voor nu dus heel positief 😊
3 dagen geleden
Vandaag dacht ik 6+6 te zijn, maar de gynaecoloog vertelde dat de lengte past bij 6+1. We hebben een kloppend hart gezien🥹❤️. Uitwendig was het trouwens niet zichtbaar, we zagen alleen het vruchtzakje en inwendig zagen we het hartje kloppen🫶🏼
2 dagen geleden
Vandaag echo gehad met precies 8w. Alles zag er goed uit en mooi kloppend hartje kunnen zien 🥰
Ze kon alleen niet goed meten om de termijn te bepalen, want baby was nu al eigenwijs en lag er scheef voor 😅
Ze kon daar eventueel nog een inwendige echo voor maken, maar aangezien ze zei dat alles er goed uitzag vond ik dat niet nodig.
2 dagen geleden
Reactie op Kenny1994
Hier vandaag eerste echo gehad 6 weken . Alles was goed ze zag het hartj ...
Bijzonder he ☺️ een vriendin van mij liep voor de eerste ook 3 jaar in het ziekenhuis voordat haar zoontje bleef plakken ☺️☺️
Ze wilden een 2e en dachten nou we beginnen wel al rustig aan, zal toch wel lang duren.
Maar toen was het super snel raak.
2 dagen geleden
Vandaag ben ik (naar eigen inschatting) precies 5 weken! Eerste echo is op 13 december… het wachten duurt zo lang. Eerder dit jaar had ik een missed abortian, dat zagen we toen op de eerste echo. Nu eindelijk weer raak na behandeling met Letrozol (vanwege onregelmatige cyclus).
Hebben jullie tips om de wachttijd relaxed door te komen?🍀
2 dagen geleden
Reactie op SassyB
Vandaag ben ik (naar eigen inschatting) precies 5 weken! Eerste echo is op ...
Focus je op al het andere in je leven, zoek een hyperfocus een spel een serie een boek of een persoon. Dit werkt tot nu toe voor mij best ok ☺️