349 Reacties

15 dagen geleden

Mijn test. Denk nu tussen de 5 en de 6 weken
Heel dun lijntje gehad maandag, dinsdag al wat donkerder. Zou morgen dan pas 4 weken zijn

15 dagen geleden

Verschil tussen Kruidvat en sensitest. Geen idee of het een slechte batch is bij Kruidvat. Maar allemaal even licht…

15 dagen geleden

Wij gaan volgens mij gelijk op BabyVL, ik ben vandaag ook 5+2. Vorige week op 15dpo deze test in handen gehad

15 dagen geleden

Deze was gister. Vandaag 4+4. Hoop zo dat het dit keer geen miskraam word..

15 dagen geleden

Deze is cmvan gisteren. Nu 5+3 🥰

15 dagen geleden

Toen ik deze test 2 zondagen geleden deed was ik 4 weken en 5 dagen. Ik heb er daarna geen meer gedaan. Omdat ik die week ook een innestelingsbloeding gehad heb denk ik dat ik gewoon een late innesteling heb gehad.

15 dagen geleden

De onderste test is van gisteravond en de bovenste van gisterochtend. Ik maak me gewoon zorgen om de testen die oplopen. Ze lopen maar erg sloom op vind ik en ik heb nog steeds geen "knaltest". De fertiliteitsarts heeft gezegd dat het natuurlijk per vrouw verschilt hoe het oploopt. En dat ik niet elke dag moet gaan testen.

15 dagen geleden

Deze is van vanochtend. Heb vandaag m’n NOD 🥰

15 dagen geleden

Reactie op xlsf

De onderste test is van gisteravond en de bovenste van gisterochtend. Ik ma ...
Het hcg hormoon verdubbelt elke 2 dagen. Dus als je gisterochtend en -avond hebt getest, is er ook eigenlijk geen oploop. Zelfs vanmorgen niet. Morgen zou je wat meer oploop kunnen zien

15 dagen geleden

Reactie op xlsf

De onderste test is van gisteravond en de bovenste van gisterochtend. Ik ma ...
Deze zijn van maandagochtend en vanmorgen😊

15 dagen geleden

Had een onregelmatige cyclus, laatste ongesteldheid begon op 7 oktober. Volgens de berekeningen nu 4+2. 🥰

14 dagen geleden

Waarom die van Kruidvat dus echt heel vaag zijn. Mijn urine was vanmiddag juist veel minder geconcentreerd dan vanochtend 😅. Nu ze op zijn haal ik geen nieuwe meer. Brengt alleen maar onzekerheid

14 dagen geleden

Reactie op Anno27

Verschil tussen Kruidvat en sensitest. Geen idee of het een slechte batch i ...
Sensitest is een gevoelige test, dat kan het verschil verklaren?

14 dagen geleden

Reactie op Erka

Sensitest is een gevoelige test, dat kan het verschil verklaren?
Hieronder nog een foto gepost daar zie je hoe ze op en af lopen. Heb dus ook nog een keer met dezelfde urine getest en zelfs die waren verschillend en ook best veel vind ik

14 dagen geleden

Reactie op Anno27

Hieronder nog een foto gepost daar zie je hoe ze op en af lopen. Heb dus oo ...
Dan zou ik toch even gaan klagen bij Kruidvat…

14 dagen geleden

1 dag voor mijn nod morgen 🥰 super spannend, na 2 miskramen nu enorme spanning en onzekerheid maar we gaan ervoor

14 dagen geleden

4+2 🤍 tweede kindje

14 dagen geleden

Zeeeer licht positief. Ik heb pas volgende week woensdag mijn NOD.

14 dagen geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Zeeeer licht positief. Ik heb pas volgende week woensdag mijn NOD.
Hopelijk gaat het oplopen. Zat jij ook niet in de Maart 2021 groep?