371 Reacties
Nieuwste boven Had op woensdag ongesteld moeten worden. Testen op zaterdag heel licht positief ( test in het licht houdend) zondag de eerste positieve test. Vandaag 6 weken 🥰
Ennn gister op 4+6 ❤️ vandaag 5 weken nu stop ik met testen
Reactie op
Wens 1998
Mag ik vragen wat deze test doet?
Het is een test met weken indicator. Hoe verder in de zwangerschap hoe meer de streepjes bij T2,3 & 4 ook gaan kleuren.
Zo spannend
Vanochtend erachter gekomen dat ik zwanger ben, nog erg pril (4+1), nu duimen dat alles goed blijft gaan 😊
Ah wat mooi!! Dat hoop ik ook voor je ❤️
Reactie op
Hnvd
Nog maar een heel licht streepje, maar ben dan ook pas 11dpo 🥹🧡
Zo licht blijkbaar dat ie hier niet eens op de foto te zien is 🙈 Nog maar even 2 testjes gedaan, want kon t niet laten!
Reactie op
SfeervolleTuimelaar532888
Het is een test met weken indicator. Hoe verder in de zwangerschap hoe meer ...
Oh apart nooit gezien dankjewel
Op 9 dpo in de avond een positieve test (de easy@home) oploop tot dusverre! Laatste 2 testen + action is vandaag 11 dpo
Heeft 1 van jullie in de avond getest met heldere urine? Ik heb net stom getest met mega heldere urine (veel gedronken) en streepje was lichter. Maakte me meteen zorgen 😥
Geen idee hoe ver ik ben. Alles totaal losgelaten (sinds 3 maanden) na een miskraam in Januari dit jaar. Morgen maar is de verloskundige bellen🙊
Reactie op
Wildflowerr
Heeft 1 van jullie in de avond getest met heldere urine? Ik heb net stom ge ...
Is normaal. Het is beter om het met je ochtendurine te doen of 2/3 uur van te voren plassen en daarna niet meer te drinken. ❤️
Vandaag Nod 💕
Vandaag 6wk5dgn
Vanochtend getest. Mag voorzichtig zeggen dat ik positief ben! 3 testen gedaan en allemaal licht nog. Wat denken jullie?
T is nu echt 🥰
Vanochtend getest, spontaan zwanger nadat we vorige week intake hadden voor icsi, kan het nog niet geloven haha. Ook clearblue positief 😍
4 weken precies vandaag
Mijn test volgens mijn berekening ben ik 12dpo :))
Vandaag precies 4 weken ❤️
Afgelopen dagen steeds getest, veel onzekerheid en spanning met lichte strepen. Uiteindelijk oplopende testen en de bevestiging van de CB test!