371 Reacties

11 dagen geleden

Vandaag 5+1. De oploop lijkt goed 🤞🏼

11 dagen geleden

Hallo meiden, Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie positieve test! Super leuk en spannend. Dit is mijn eerste zwangerschap en ik merk dat ik erg onzeker ben. Mijn laatste menstruatie was op 10 oktober maar mijn ovulatie was op 26 oktober. Als ik het goed heb ben ik dan 4+5. Mijn testen lopen voor mijn gevoel niet echt op en dat maakt mij heel onzeker. Ik doe al een week elke dag een test en ben wel qua kosten overgestapt naar de action nu. Heeft iemand ervaring met zo’n lichte testen? En iemand advies hoe ik mijzelf kan geruststellen haha.

11 dagen geleden

Dit zijn me 4 week en dagen test 16 dpo

11 dagen geleden

Reactie op JoniAnne

Hallo meiden, Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie positieve test! ...
Test je elke dag op het zelfde moment? Ik vind de testen idd er ook niet heel goed uit zien. Had na 3 dagen wel meer oploop verwacht, hij lijkt nu lichter te worden.

11 dagen geleden

Reactie op Wildflowerr

Heeft 1 van jullie in de avond getest met heldere urine? Ik heb net stom ge ...
Ik had een keer s ochtends getest toen ik midden in de nacht een glas water op had, dat maakte echt al een enorm verschil. Dus het is logisch dat je s middags een minder felle test hebt als je veel hebt gedronken.

11 dagen geleden

Goeden morgen mag ik iets vragen ik test vanaf 8 dpo tot vandaag mijn nod is mijn oploop normaal of snel ?

11 dagen geleden

Reactie op JoniAnne

Hallo meiden, Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie positieve test! ...
Bij mij was het geen goed teken toen mijn testen niet opliepen. Hoop dat het voor jou anders is.

11 dagen geleden

Ik voelde het al met 3 weken. Nu 3 +5. Na 3 jaar voor het eerst positief getest 😍❤️🍀

11 dagen geleden

Reactie op zwangerenzo

Test je elke dag op het zelfde moment? Ik vind de testen idd er ook niet he ...
Ja deze zijn allemaal in de ochtend. Het maakt mij zo onzeker

11 dagen geleden

Vandaag 5+5🥰

11 dagen geleden

Reactie op JoniAnne

Ja deze zijn allemaal in de ochtend. Het maakt mij zo onzeker
Je kan helaas niks doen dan wachten. Ik zou overmorgen nog een keer testen en als je nog geen oploop ziet dan verwacht ik dat het idd niet goed zit. Ik hoop natuurlijk voot je dat ik fout zit❤️

11 dagen geleden

Reactie op Wens 1998

Goeden morgen mag ik iets vragen ik test vanaf 8 dpo tot vandaag mijn nod i ...
Mooie normale oploop hoor😊

11 dagen geleden

Reactie op zwangerenzo

Dankjewel

10 dagen geleden

6+3 vandaag!

10 dagen geleden

Reactie op zwangerenzo

Mooi en normaal gefeliciteerd

10 dagen geleden

Drie keer scheepsrecht dit jaar?🥺 Dit was eergisteren op 18DPO. Niet eerder getest omdat ik negatieve ovulatietesten had en dacht dat mijn eisprong een maand oversloeg na de miskraam op 9 oktober. Maar niet dus yay🥰

10 dagen geleden

Reactie op himan

Drie keer scheepsrecht dit jaar?🥺 Dit was eergisteren op 18DPO. Niet eerde ...
Excuses: 16DPO

10 dagen geleden

Nr 2🫶🏽

10 dagen geleden

Reactie op himan

Excuses: 16DPO
17 dpo heb 1x menstruatie tussendoor gehad heb op 15 september miskraam gehad

10 dagen geleden

Zien jullie ook een tweede lijntje?