370 Reacties

14 dagen geleden

5+1, dit is de laatste test, nu er op vertrouwen dat het goed zit😁

14 dagen geleden

Reactie op Mummabear

Dan zal mijn vk, huisarts en gyn het wel verkeerd hebben. En jij goed. Nu b ...
Rustââgh, probeerde gewoon uitleg te geven😅 Doe ermee wat je wilt.

14 dagen geleden

5+0 nu echt proberen te stoppen met testen 🙈

14 dagen geleden

Ben ik de enige die geen clearblue doe? Bij mn eerste wel gedaan maar nu alleen goedkopen testen 😂

14 dagen geleden

Reactie op m.flse21

Ben ik de enige die geen clearblue doe? Bij mn eerste wel gedaan maar nu al ...
Ik geef je geen ongelijk hoor ze zijn duur zat, ik heb deze puur gedaan omdat de action testen heel licht waren en voor mijn gevoel het echte woord zwanger hetgene was wat ik nodig had.

14 dagen geleden

Reactie op Rodel

Ik geef je geen ongelijk hoor ze zijn duur zat, ik heb deze puur gedaan omd ...
Ja ik vind ze echt duur! 20 euro en ik zou ze het liefst willen doen, vind het zo’n zonde geld! Maar ik snap jou zeker wel omdat de action lichter was, mijn goedkopen testen waren al vrij donker dus misschien daarom dat ik cb niet doe 🤣

14 dagen geleden

Reactie op m.flse21

Ben ik de enige die geen clearblue doe? Bij mn eerste wel gedaan maar nu al ...
Ik ook niet hoor. Had nu een doos dips ticks gehaald via Amazon, voor €19 had ik 40 ovulatie- en 10 zwangerschapstesten.

14 dagen geleden

Reactie op Bysaa

Ik ook niet hoor. Had nu een doos dips ticks gehaald via Amazon, voor €19 h ...
Wauw dat is niet duur! 10 testen voor €19

14 dagen geleden

Reactie op m.flse21

Ja ik vind ze echt duur! 20 euro en ik zou ze het liefst willen doen, vind ...
Ik had er 2 voor 17 euro via bol. Heb tussendoor ook met goedkope getest voor de oploop. Heb er 1 gebruikt om de 2-3 te zien en nu 1 om de 3+ te zien. Ben er nu ook klaar mee, vind ze ook prijzig om ze vaker te gebruiken 😅

14 dagen geleden

Reactie op m.flse21

Wauw dat is niet duur! 10 testen voor €19
En nog ovulatie testen, dat is voordelig

14 dagen geleden

Reactie op Anno27

Ik had er 2 voor 17 euro via bol. Heb tussendoor ook met goedkope getest vo ...
Ja, ik ken mezelf en als ik begin stop ik niet dan is het duur elke keer €20 maar mag ook niet meer testen van mezelf nu

14 dagen geleden

Reactie op m.flse21

Ja ik vind ze echt duur! 20 euro en ik zou ze het liefst willen doen, vind ...
De enige reden dat ik CB doe is om inzicht te krijgen of mijn hcg hoort bij mijn termijn. Het is natuurlijk mega over priced, dus had dipsticks voor om de dag en 2 CB zodat ik de 2-3 w en 3+ w kon zien😅

14 dagen geleden

Reactie op m.flse21

En nog ovulatie testen, dat is voordelig
Ja daarom!

14 dagen geleden

Reactie op zwangerenzo

De enige reden dat ik CB doe is om inzicht te krijgen of mijn hcg hoort bij ...
Ja ook wel logisch dat je die oploop wilt zien hoor! Het is idd over priced 😂

14 dagen geleden

Ik heb gisteren de laatste testen gehaald nog pakje van 2 CB testen ook om deze te zien oplopen naar 2-3, 3+ weken, en Kruidvat 2v5 voor de oploop tussendoor haha. Kwam omdat ik t idee had dat ze niet echt goed opliepen nu na vanochtend wel en CB heb ik er 2 kort achter elkaar doorheen getest. 1 omdat ik licht positieve Kruidvat test had en wilde alvast aanmelden kraamzorg omdat sommige organisaties waar mijn voorkeur ligt super snel vol zitten (daar raden ze ook aan om meteen bij de eerste test aan te melden en dan nog is t vaak al vol) en vond dat ik echt het woord zwanger moest zien voordat ik ging aanmelden en de 2e om mijn man samen met dochter te verrassen (de eerste test had toen alweer n leeg scherm haha)

14 dagen geleden

Oploop Kruidvat testen 😊 nog 3 testen liggen dus en dan mag ik niks meer kopen van mezelf en moet ik afwachten tot 28-11 eerste echo

14 dagen geleden

Vandaag 4+2! Ik vind alleen dat de testen weinig oplopen…. Is dit normaal? Ik ben voor het eerst zwanger en merk dat ik mega onzeker ben over of het wel goed gaat!

14 dagen geleden

Vandaag 4+4 🥰 hopelijk gaat het goed. Dat gaan we donderdag zien 🤞🏼

14 dagen geleden

Reactie op Lynn1998

Vandaag 4+4 🥰 hopelijk gaat het goed. Dat gaan we donderdag zien 🤞🏼
Mooie oploop! Je krijgt een vroege echo dus als ik het zo lees?:)

14 dagen geleden

Zo spannend, vandaag erachter gekomen!