4+4 vandaag, dit kindje komt helemaal niet gepland, nog even in shock. In 2020 2 miskramen gehad & in 2021 een gezonde zoon mogen krijgen dus wel helemaal welkom 😊
Na 4jr proberen zouden we deze maand beginnen aan IUI traject, maar tot mij ...
Aahhh wat gaaf!!! Gefeliciteerd. Zo fijn voor jullie! Waarschijnlijk ben je al verder. Die 2-3 weken geeft de bevruchting aan. Bij de zwangerschap mag je de weken daarvoor optellen. Je telt vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Vanaf die datum + 40 weken = je uitgerekende datum.
Kan iemand mij duidelijkheid geven hoe ver ik zou kunnen zijn? Laatste menstruatie was 8 oktober, 20 oktober ovulatie (met testen vast kunnen stellen en in de avond ook echt gevoeld). 30 oktober was mijn nod. Mijn cyclus is gemiddeld 25 dagen en ovulatie is vaak op dag 12 van de cyclus. Heb zelf 3 websites geraadpleegd, maar krijg 3 verschillende datums?
Na 7 jaar en 4 ivf pogingen had ik deze test afgelopen vrijdag. Bloedtest van donderdag gaf aan dat ik 5 weken zwanger ben. Het wachten op de uitslag van de bloedtest duurde ons te lang vandaar dat we vrijdag een normale test gedaan hebben.