32 Reacties

10 dagen geleden

Ik ben ook benieuwd, wij hebben hetzelfde plan. We dachten nu een cadeautje in te pakken voor oma met iets van een foto

10 dagen geleden

Ben benieuwd naar leuke ideeën

10 dagen geleden

Of een Sinterklaas gedicht

10 dagen geleden

Wij doen het cadeautjesspel met de familie, deze komt tussen de stapel cadeautjes

10 dagen geleden

Wij denken aan de echo inpakken samen met boekje opa en oma pluis van Nijntje. En die aan onze ouders en schoonouders geven

10 dagen geleden

Wij hebben een trui voor ons knulletje van 2 met "ik word grote broer" en dan gewoon wachten tot het opvalt 🤣🤣

10 dagen geleden

Reactie op Mamavant99

Wij doen het cadeautjesspel met de familie, deze komt tussen de stapel cade ...
Dit lijkt me dus ook leuk, maar wat nu als je dit kado zelf krijgt/moet uitpakken? Haha

10 dagen geleden

Wij willen een fotolijstje met daarin de tekst: Je kunt me nog niet horen Je kunt me nog niet zien Maar als ik ben geboren Mag ik dan in dit lijstje misschien?

10 dagen geleden

Ik heb het mijn ouders al verteld doordat ze een vakantie wilde boeken. Ik heb chocolade letters gegeven met Opa en oma😅

10 dagen geleden

Ik heb chocoladeletters gekocht met de letters b,a,b en y. Iedereen krijgt een letter. Ben benieuwd wanneer t kwartje valt 🤣

10 dagen geleden

Reactie op KittyNootje

Wij hebben een trui voor ons knulletje van 2 met "ik word grote broer" en d ...
Ja zo’n soort trui hebben wij ook wel, is ook leuk!

10 dagen geleden

Reactie op Kris05

Ja zo’n soort trui hebben wij ook wel, is ook leuk!
Ik wil gewoon zien hoe snel het opvalt 🤣🤣

10 dagen geleden

Reactie op KittyNootje

Ik wil gewoon zien hoe snel het opvalt 🤣🤣
Kan hier lang duren zolang de opa’s en oma’s hun leesbrillen niet op hebben 😂😂😂😂

10 dagen geleden

Wij hebben deze gekocht en gaan die inpakken met de echo erin. Bij mijn schoonouders gaat hij in de zak erbij en bij mijn moeder zet ik hem in haar schoen in de gang 😂

9 dagen geleden

Reactie op Kris05

Kan hier lang duren zolang de opa’s en oma’s hun leesbrillen niet op hebben ...
Haha ja dit, heb verhalen van meerdere vrienden gehoord dat ze hun ouders na lange tijd maar op het shirt gewezen hebben omdat ze het gewoon niet zagen 😂

9 dagen geleden

Reactie op Geeb89

Wij hebben deze gekocht en gaan die inpakken met de echo erin. Bij mijn sch ...
Wat leuk dit!

9 dagen geleden

Reactie op ilse_t

Haha ja dit, heb verhalen van meerdere vrienden gehoord dat ze hun ouders n ...
Hahaha ik ben ik staat helemaal niks te zeggen tot ze het zelf zien 🤣🤣

9 dagen geleden

Wij laten onze dochter van 2 een echo foto naar opa en oma brengen met haar t-shirt aan: ik wordt grote zus :)

9 dagen geleden

Wij hebben een foto gemaakt bij het sinterklaas haardje. Idee van schoentje zetten. Schoen van mijn man, van mij en mijn zoontje en dan een baby slofje en die pakt mijn zoontje dan vast. dan tekst eronder vol verwachting klopt ons hart. Dat in fotolijstje gedaan

9 dagen geleden

Wij hebben al een zoontje en die gaan we met sinterklaas met de familie zo'n pop geven van de hema met kleertjes etc. En dan erbij vertellen dat hij vast kan oefenen voor als hij grote broer is straks