Ha allemaal! Wij willen de familie op de hoogte brengen over de zwangerschap tijdens het Sinterklaas vieren. Is ons tweede kindje, wie heeft er leuke ideeën?
Leuke ideeën hier.! Ik heb donderdag al de positieve test in de schoen van m'n vriend gedaan (kon niet wachten tot vandaag 😂), maar zat er ook over na te denken hoe we het met Sint aan de opa's en oma's kunnen vertellen. Is natuurlijk nog vroeg, maar vorige keer ook al vroeg gedeeld.
Wij doen cadeautjes en gedichten, dus ik heb deze besteld om in te pakken (ik heb de eerste echo 1 dag voor we het vieren) en dan wil ik er een gedichtje bij verzinnen wat eindigt met "Past er volgend jaar een extra stoeltje bij?" Zoiets 😋
Dit lijkt me dus ook leuk, maar wat nu als je dit kado zelf krijgt/moet uit ...
Dan doe ik alsof ik heel verbaasd ben en het van een schoonzus komt😂 Of ik zeg iets van; dit heb ik zelf gekocht dus ik weet al wat er in zit, en ik denk dat dit leuker is voor ... en dan iemand anders geven om uit te pakken
Ik heb een houten koffertje gekocht en met papier een soort kaartje erin gevouwen waar ik de echo op plak. Hierdoor ‘springt’ de echo eruit als je het koffertje open doet. Die pak ik in en is voor de hele familie, dus wie ‘m uitpakt maakt uiteindelijk niet uit 😄
Wij hebben een knuffeltje gekocht voor opa en oma, met een kaart erbij en in die kaart hebben we geschreven: lieve opa en oma willen jullie op mijn knuffeltje passen totdat ik er ben? ☺️
Wij doen altijd lootjes trekken, en leggen alle cadeautjes inclusief voor neefjes/nichtjes op een hoop. Wij hebben 4 chocoladeletters B A B Y, en die laten we door de neefjes/nichtjes tegelijk uitpakken. Hopen dat de volwassenen het door hebben!