13 Reacties

vor 13 Tagen

Haha ik denk dat zo goed als alles baby wel duidelijk maakt dat er een kindje aankomt 😅😅
Ander idee: zelf wat extra cadeautjes bijleggen zonder namen die over blijven? Zodat deze door iedereen (ook door jou) als laatste worden uitgepakt? En daarin zit dan iets wat het meteen duidelijk maakt

vor 13 Tagen

Reactie op VriendelijkeKomodo124756

Ander idee: zelf wat extra cadeautjes bijleggen zonder namen die over blijv ...
Ik wil pas met kerst gaan vertellen dat ik zwanger ben, dus nu is het echt puur functioneel nog

Reactie op BlijdeDuin208928

Ik wil pas met kerst gaan vertellen dat ik zwanger ben, dus nu is het echt ...
Ohja :)

vor 13 Tagen

Ik zou nu lekker gewoon dingen voor jezelf zou vragen. Eventueel een lekkere dikke body butter voor op je buik in je favoriete geur ☺️ Zodra ze van die kleine weten komen er nog een hele hoop cadeautjes voor de kleine denk nu nog even lekker aan jezelf ❤️

vor 13 Tagen

Vraag een vvv bon!

vor 13 Tagen

Ik vind een bol.com cadeau bon fijn. Alles voor de kleine baby, voor 22u bestellen veel de volgende dag al in huis. Handig als je handen vol hebt de eerste paar weken met je new born🥰

vor 13 Tagen

Doen niks met Sinterklaas.

vor 13 Tagen

Ik zat ook aan een bon te denken. Misschien van de HEMA? Of een mooi kussen of iets anders van decoratie wat straks op de babykamer kan ..

vor 13 Tagen

Iets wat niet opvalt en mega functioneel is: Een dopper insulated! Zowel de 350 als 580 ml. Voor mijn eerste kindje had ik deze toevallig in huis en ze zijn mega veel gebruikt: - tijdens de zwangerschap veel dorst. Vond het heerlijk om koud water of thee mee te kunnen nemen. - na de zwangerschap: veel moeten drinken tijdens borstvoeding. Ik schonk mezelf regelmatig thee bij of dronk lekker koud water en nam die fles overal mee naartoe. - tijdens kunstvoeding periode: de 580ml bleef de hele nacht warm genoeg om flesjes mee te maken. Iedere avond vullen met kokend water. Als de kleine snachts honger had mengde ik het met kraanwater tot de ideale temperatuur, schepjes voeding erbij en hoppa. - onderweg: 380ml met lauw water vullen. Precies genoeg voor zeker 1, soms 2 flesje, past goed in een luiertas en lekt niet. Poedertoren mee en je hebt super makkelijk de voeding mee op pad en bent niet afhankelijk van de locatie waar je bent. Wellicht heb je al iets vergelijkbaars. Maar als je het niet hebt is het zeker een goede tip!

vor 13 Tagen

Reactie op Bloempjex

Iets wat niet opvalt en mega functioneel is: Een dopper insulated! Zowel de ...
Dit is echt een hele goeie!!!

vor 13 Tagen

Een thermos fles, huidolie, bon van gingerfairy of Joha/ Dilling voor wollen kleertjes straks

vor 13 Tagen

Reactie op Bloempjex

Iets wat niet opvalt en mega functioneel is: Een dopper insulated! Zowel de ...
Jaaaa dit is echt een top idee inderdaad! Wij hebben ook een isolatie fles gebruikt tijdens de kunstvoeding. Zowel voor de nachten als op pad.