21 Reacties

4 dagen geleden

Jaa ik heb dit ook gehad en heel eerlijk is eerlijk je kan der niks aan doen t is gewoon echt even doorbijten maar dat lukt zeker wel

4 dagen geleden

Heel herkenbaar en hier precies zo! Helaas geen tips馃ス
Ik zou bezoekje brengen aan osteopaat

4 dagen geleden

Ja we ook, al weken.. eerst slaapregressie, sprong nu ziek met hoesten en hoesten, maar toch slaap hij niet meer als vroeger. Wakker na 01:00 elke uur of 2 uur .. weet ik niet meer 馃槥

4 dagen geleden

Hier hebben we het ook een paar dagen gehad. CB denkt dat het door doorkomende tandjes kwam. Nu gaat het beter, we hebben wel opeens weer een nachtvoeding maar dat is niet zo erg als ze daarna maar lekker door tukt馃槢
Hier werd het met 22,5 week in een keer beter! Van 14x keer per nacht wakker worden tot nu slapen van 20:00 tot 06:00!

4 dagen geleden

Wij zijn om deze reden cold-turkey met de speen gestopt afgelopen weekend (vandaag 21 weken). Zo leert hij onafhankelijk van ons (want speen er in duwen) weer verder te slapen. Het in slaap vallen is wel moeizamer, maar merken wel al direct verschil met langere stukken slapen 馃檶
Heel herkenbaar dit! Ons zoontje is 23 weken en slaapt z贸 slecht de laatste paar weken. Eerder kwam hij maar 1x per nacht maar nu wel iedere 2 uur. Hij is ook veel ziek geweest en het CB denkt dat hij hierdoor extra nabijheid nodig heeft icm een grote ontwikkelingssprong. Hoop heel erg dat het snel beter wordt want we zijn echt moe de hele tijd, echt even doorbikkelen dit.

Reactie op OnverschrokkenNachtegaal068175

Hier werd het met 22,5 week in een keer beter! Van 14x keer per nacht wakke ...
Oh echt waar dan hoop ik dat dit hier ook snel gaat gebeuren!

4 dagen geleden

Hoii, hier ookal sinds 3 weken last van馃槶 het lijkt sinds 2 dagen iets te verbeteren maar nog steeds niet helemaal wat het was.
Hier precies hetzelfde ! Ik kon voor de 4 maanden sprong mn zoontje (nu 23 weken) wakker in bed leggen maar door die sprong ben ik hem in slaap gaan voeden met de borst, tot op heden dus, en nu heeft hij na elke slaapcyclus de borst weer nodig om in slaap te vallen. Ik ben zooo moe ook, kan iemand vertellen of dit vanzelf over gaat? Mijn vriend probeerde hem vandaag naar bed te brengen maar dat was echt krijsen dus toen ben ik maar erheen gegaan om hem toch de borst te geven en nu ligt hij naast mij te slapen maar dit hou ik denk ik niet lang vol met 10 keer wakker worden en steeds de borst geven

4 dagen geleden

Reactie op DoelgerichtePegasus607318

Hier precies hetzelfde ! Ik kon voor de 4 maanden sprong mn zoontje (nu 23 ...
Hier ook precies hetzelfde! Zo slopend.. niemand kan je ook hiermee helpen aangezien ze enkel de borst willen 馃槥

4 dagen geleden

Ja wij hebben dit ook, alleen komt hij ieder uur.. ik voed de laatste dagen liggend anders is het echt slopend. Speentje wil overdag werken, maar in de nacht helaas niet. Vraag mij echt af hoe lang dit gaat duren..

4 dagen geleden

Reactie op JovialeLelie681144

Wij zijn om deze reden cold-turkey met de speen gestopt afgelopen weekend ( ...
Hoe doe je dar? Kan hij al zelfstandig slapen? Mijne accepteert geen speen vanaf het begin maar zelfstandig slapen lukt niet echt, ik moet blijven wiegen of lopen met hem. Wat ik nu best wel zwaar vind nou

4 dagen geleden

Hier precies hetzelfde.. 馃檭

3 dagen geleden

Hier ook precies hetzelfde! Alleen mama is goed. Moeilijk in slaap komen en weinig slapen overdag. Savonds heel onrustig tot we zelf naar bed gaan en ook dan nog een aantal keer wakker in de nacht en ook dan is alleen de borst goed en valt ie weer in slaap. De kleine man is morgen 21 weken en ik ben kapot

Reactie op VerrassendeZonsverduistering444840

Heel herkenbaar dit! Ons zoontje is 23 weken en slaapt z贸 slecht de laatste ...
Ik typte dit gisteren maar we hadden vannacht na wekenlang slechte nachten ineens een goede nacht waarbij hij van 19-02 en weer van 02-06.30 sliep! En kan hem nu ineens weer wakker in bed liggen en hij gaat gewoon rustig een beetje brabbelen tot hij zelf in slaap valt! Hoop zo dat dit niet eenmalig was en het doorzet 馃馃徎

3 dagen geleden

Het kan nog steeds de regressie zijn van 4 maanden. Die is namelijk met 4 maanden en 3 weken na de uitgerekende datum!!! op zijn piek. Dus ons zoontje was net 5 maanden toen de piek was en de regressie kan 6 weken duren dus wellicht zit je er nu (pas) in?

2 dagen geleden

Reactie op DLM

Hoe doe je dar? Kan hij al zelfstandig slapen? Mijne accepteert geen speen ...
Met de shush-pat methode, we leggen hem wakker op zijn zij in bed en kloppen op zijn rug billen en zeggen ssshh totdat hij rustig wordt en het laatste stukje zelf in slaap valt. Deden we eerst ook met speen, maar nu dus zonder. Begin van de week duurde het soms 20 min voordat hij rustig werd/sliep en net lag hij binnen 5 min te slapen. Hopelijk lukt het om de komende tijd het shushen en kloppen steeds korter te doen en hem steeds wakkerder in bed te leggen.

16 uur geleden

Heel herkenbaar dit! Mijn dochtertje kan ik ook niet meer wakker terug leggen. Wel valt ze in slaap in m鈥檔 armen of aan de borst. En ook ik ben enorm moe! Ik probeer mezelf de hele tijd te vertellen.. het is een fase, het is een fase, het is een fase. 馃槄