38 Reacties

3 dagen geleden

Hier een baby van 19 weken die voorheen sliep van 22:00 tot 09:00 en nu al 3/4 weken pas rond 01:30 in slaap komt en dan 05:00/06:00 weer wakker word. Gister wilde ik haar luier weggooien in het toilet en pas toen ik voor het toilet stond dacht ik wat doe ik hier 馃槀

3 dagen geleden

Hier niet door slaaptekort maar een mom-brain. Wilde zijn speelgoed opruimen maar ipv dat ik het in zijn mand bij de box deed, gooide ik het in de prullenbak馃

3 dagen geleden

Hier niet zo zeer van weinig slaap maar wel echt vergeetachtigheid ofzo?? Laatst Portomonnee kwijt... Zoeken zoeken toen ik weg moest... Had ik hem in koeltasje gedaan bij flesjes.... En dat ik vergeet waar ik dingen dus neerleg dat is het voornamelijk... Afspraken vergeet ik dan niet zo zeer

3 dagen geleden

Geknoeid op de vloer. Omdat ik niet altijd de vaatdoek gelijk in de was wil doen als tie net schoon is, pakte ik wat keukenrolpapier. Vervolgens gooi ik dat in de was.

3 dagen geleden

Hahaha mijn vriend heeft hier voornamelijk last van ipv ik. Ik kwam net terug na een rondje met de hond en zijn auto stond al voor de deur met de deur wagenwijd open en de muziek nog aan. Dus ik kijk in de auto maar zie niemand en ook niet in de straat. Kom ik thuis staat hij al volop te koken. Was hij de deur vergeten dicht te doen en de auto vergeten op slot te doen馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ

3 dagen geleden

Even zonder baby met de hond gaan wandelen, dat mijn man zegt, eeeeuh vergeet je niet iets? Ik liep zonder hond naar buiten ;) Oh en ivm het slaapgebrek van plek gewisseld in bed. Ik hoor de baby onrustig zijn dus wil m sussen. Roept mijn man, wat doe jeee?? Zit ik in zijn gezicht te aaien hahaha!!!

Reactie op Nien2836

Even zonder baby met de hond gaan wandelen, dat mijn man zegt, eeeeuh verge ...
Hahaha deze overtreft het wel even 馃槀 zie de hond al staan voor het raam

Reactie op Marenaaaaaa

Hahaha mijn vriend heeft hier voornamelijk last van ipv ik. Ik kwam net ter ...
Hij had een doel voor ogen 馃槀

3 dagen geleden

Ik niet, maar mn man snachts toen ik vroeg of hij onze zoon dit keer wilde wiegen: Slaapdronken koppie omhoog in richting baby: sss sss, jorn, sss sss Knalt z'n hoofd weer op het kussen en snurkt hij vrolijk verder. De baby huilde nog steeds. Ik vond het zo grappig, ik kon niet eens boos zijn 馃ぃ馃ぃ

3 dagen geleden

In mijn slaap heb ik mijn man wakker gemaakt, omdat ik hem waarschijnlijk wakker wilde maken voor de baby. Maar toen ik hem wakker maakte wist ik niet meer waarom ik het deed. Er was namelijk niets aan de hand.

3 dagen geleden

Reactie op GeestigeCeder752594

In mijn slaap heb ik mijn man wakker gemaakt, omdat ik hem waarschijnlijk w ...
Dit heb ik ook - meer dan eens (!) - gedaan. Schat, wil jij nu even speentjesdienst pakken? Hij: ze huilt niet, ze slaapt gewoon. Oh. En ik ben alles kwijt, alles. Leg niks op een passende plek, heel irritant.

3 dagen geleden

Hahah fantastisch om te lezen. Ik vergeet 谩lle namen.. Kwam ik een vriendin/bekende tegen met haar baby. Die ik echt goed genoeg ken maar niet veel mee om ga.. wist ik dus haar naam niet meer... heb ik het hele gesprek mn hoofd over gebroken want dat kon gewoon echt niet 馃槀 En zeg ik dus ook nog over haar baby "wat een knap ventje is t", tuurlijk wist ik wel dat ze een dochter had gekregen 馃珷 Gelukkig kon ze er wel om lachen toen ik vertelde dat ik echt een namen black out heb sinds de zwangerschap... dacht even dat zij bij baby Timo hoorde. Leek er geen eens op 馃槀

2 dagen geleden

Reactie op Nien2836

Even zonder baby met de hond gaan wandelen, dat mijn man zegt, eeeeuh verge ...
Haha hond uitlaten zonder hond heb ik ook al eens gedaan... Voor de zwangerschap 馃槀馃檲 Ook een keer midden in de nacht aan m'n vriends gezicht gezeten denkende dat het de baby was, maar volgens mij was ik toen aan het dromen. Kan me er iig niks van herinneren.

2 dagen geleden

Reactie op PrachtigeUil517833

Haha hond uitlaten zonder hond heb ik ook al eens gedaan... Voor de zwanger ...
Hahahahaha v贸贸r de zwangerschap ook echt 馃槀 en gezicht van je vriend ja... dankjewel, voel ik me iets beter op deze dinsdagochtend 馃槣馃槣馃槣

2 dagen geleden

De babywas aanzetten en de plasluier mee wassen.. allss onder de witte spikkels

2 dagen geleden

Ik heb per ongeluk in de sportschool mijn postpartum squat PR gezet omdat ik blijkbaar niet meer kan hoofdrekenen. Ik vond het al zo zwaar aanvoelen 馃槀馃槀馃槀

2 dagen geleden

Slaapzand uit de ogen van mijn partner peuteren. Ben zo gewend geraakt aan de smetoogjes van de kleine.

2 dagen geleden

Oh ja! Ik heb een keer staan mopperen over mijn partner terwijl ik de baby verschoonde, omdat ik ervan overtuigd was dat hij vergeten was een onderbroek bij hem aan te doen.
10 minuten rennend door t huis mn airpods zoeken met een kind op mn arm waardoor bijna te laat op werk. Je raadt t al.. al in mn oren.

2 dagen geleden

Tijdens de allerergste nacht ooit, vol snot en huilen en de baby rechtop houden afwisselen met de peuter troosten, was ik mijn huilende peuter kwijt. Over de overloop lopen dwalen om hem te zoeken. Hij lag gewoon in zijn eigen bed in zijn eigen kamer, maar die kon ik dus niet vinden.