10 Reacties
6 maanden geleden
Wat erg ja! Die voorweeën zijn zo pittig en vooral rot dat ze maar niet doorzetten!!
Bij ons in het ziekenhuis doen ze ook zoiets als een “time-out” dan krijg je een spuit met slaapmedicatie en pijnstilling, voor een nacht onder hun controle goed door te slapen, bij mijn schoonzusje braken die nacht spontaan de vliezen door de diepe ontspanning…
Misschien dat zo’n nacht bij jullie in het ziekenhuis ook mogelijk is (en hopelijk het door ontspanning ook doorzet).
Met een inleiding zouden ze je vliezen al kunnen breken, dan heb je kans dat het lichaam het zelf oppakt omdat het al zoveel rommelt bij jou! Wat er ook gebeurt, je kunt dit en heel veel succes met de laatste pittige loodjes🥺👶🏼🩵💗
6 maanden geleden
Reactie op Laura O
Bedankt voor jullie reacties 🙏🏼 ik denk dat ik vanmiddag maar even het zi ...
Ah meis, ik herken het gevoel dat je het idee hebt dat je je aanstelt, maar tel alles even bij elkaar op...... je lijf is al zo hard aan het werk. Dan zijn slapeloze nachten echt killing. Je moet straks ook nog aan de bak met de bevalling, dus je kunt alle energie gebruiken. Gewoon bellen en advies vragen, nog even wachten en je baby is er ❤️ sterkte!!!
6 maanden geleden
Reactie op Wiroel92
Ah meis, ik herken het gevoel dat je het idee hebt dat je je aanstelt, maar ...
Lief dankjewel 🙏🏼 ik heb net gebeld en ze reageerden heel begripvol gelukkig. Gaven me zelf de keuze slaappil of strippen. Heb gekozen voor strippen dus vanavond mag ik langs en hopelijk gaat dat de bevalling in gang zetten! Nu maar proberen nog even wat te slapen 😴 spannend maar echt heel fijn dat ze zo mee wilden denken en jullie ook! ❤️
VRIEND
6 maanden geleden
Je stelt je echt niet aan hoor!! Slapen, en dan vooral niet slapen, is echt funest!!! Dan is alles al gelijk veel zwaarder! Fijn dat je vanavond gestript kan worden, ik hoop dat je snel je kleine in je armen heb 🫶🏻
6 maanden geleden
Net geweest, nu 3 cm en volledig verstreken dus er is wel degelijk wat gebeurd! Heb slaappillen mee voor vannacht en ze verwacht nav het ctg me eigenlijk wel vannacht of morgenochtend terug te zien 🙏🏼🙏🏼 heel spannend, en opgelucht dat al die voorweeën niet voor niks waren! Dank jullie voor de adviezen 🥰🥰
VRIEND
6 maanden geleden
Reactie op Laura O
Net geweest, nu 3 cm en volledig verstreken dus er is wel degelijk wat gebe ...
Lekker slapen en succes 🫶🏼🫶🏼🫶🏼
6 maanden geleden
Lekker slapen! Je baarmoeder is een spier en als die ook al vermoeid is door alle voorweeën dan doet dat geen goeds bij het echte werk en is daar de kracht ook uit. Heel goed dat je.hebt gebeld. Hopelijk snel je kleine in je armen 🫶