6 Reacties

10 uur geleden

Slaap meditatie helpt bij mij altijd goed

7 uur geleden

Reactie op Secondchild

Slaap meditatie helpt bij mij altijd goed
Wat niet mag als je bv geeft, dus dat is dan ook maar de vraag of t mag En het pakt het onderliggende probleem ook niet aan. Gewoon met slaapmedicatie beginnen zou ik echt echt niet aanraden. Bovendien zijn ze verslavend en kunnen veel mensen niet meer zonder terwijl ze zonder hadden gekunt als iemand met ze naar het onderliggende probleem had gezocht. Eerst kijken waar het door komt. Misschien eens bloedonderzoek? Lig je te piekeren/malen/druk in je hoofd? Heb je ergens pijn of spanning in je lijf? Ben je comfortabel?

7 uur geleden

Ik heb het over meditatie niet over medicatie 馃槈
Ik had dit inderdaad ook. Als ons kindje bij ons slaapt slaap ik heel licht en mijn systeem ontregelde daar heel erg van na een maand of 3. Ik ben altijd een goede slaper geweest maar nu lag ik uren wakker terwijl de kleine heerlijk lag te slapen haha. Mijn vriend en ik zijn sinds 4 weken apart gaan slapen. Ons kindje slaapt bij hem het grootste deel van de avond en nacht en het laatste stuk komt ons kindje bij mij. Tussendoor wordt hij gebracht als hij wil drinken. Het duurde 2 weken voordat ik weer sliep, maar alleen slapen en geen prikkels was wat mij het allerbeste hielp en nog steeds helpt. Het is ongezellig maar anders red ik het echt niet haha. Bijkomend voordeel is dat ons kindje langer kan slapen omdat mijn vriend daardoor heeft geleerd hem weer in slaap te helpen als dat nodig is en hem eventueel te kunnen rekken terwijl ik hem al veel eerder de borst zou geven zodat ik snel weer door kan slapen haha

4 uur geleden

Herkenbaar! Ik slaap nu met white noise en dat helpt eindelijk! En anders kun je ook met melatonine starten. Ook als je dit 鈥榮 avonds rond 8u neemt, heeft dit voor de nacht nog effect

4 uur geleden

Reactie op Secondchild

Ik heb het over meditatie niet over medicatie 馃槈
Hahahaha sorry, dyslect hierzo 馃ゲ馃槄馃樁鈥嶐煂笍