58 Reacties
4 dagen geleden
Sinds begin zwangerschap niet meer doorgeslapen dus al meer dan een jaar slaap tekort🤣🤣
4 dagen geleden
Hier is ook een feestbeest in huis. Ene nacht komt ie 5x andere nacht maar 1x.. maar dat we niet door kunnen slapen is een gegeven.
Heel frustrerend wel
4 dagen geleden
Ja heel frustrerend!! ik heb me ook echt al helemaal suf gegoogeld, en niks helpt. Krijg ik ook nog van die heerlijke ongevraagde adviezen van anderen dat ik denk, alsof ik dat niet allang geprobeerd heb 😂 meest lastige vind ik dat heel veel mensen zeggen wacht maar tot na… Alsof het een fase is. En dan elke keer als die fase voorbij is, en het wordt niet beter dan ben ik zo teleurgesteld. 😭
4 dagen geleden
Reactie op Nienkexo
Hier ook! Ik snap niet hoe andere flesjes minderen, deze knul komt gewoon o ...
Same here… ik denk er wel eens over om te gaan starten met hapjes, omdat sommige mensen zeggen dat dat eventueel kan helpen bij het verzadigd voelen
4 dagen geleden
Tweede zoon, tweede slechte slaper. Ik zag laatst een reel. Haar parenting tip was: have a sleeper. Eerste twee waren ook slechte slapers en de derde was zo makkelijk omdat hij goed sliep 😅 de oudste was vijf toen hij redelijk begon door te slapen 🥲
4 dagen geleden
Reactie op xchharr
Helaas is dit ook geen garantie ik geef nu, pap fruit en groente en het gaa ...
Haha ja daar was ik al bang voor 😂🙈 ik vraag me soms echt af wat ik “fout” doe?
4 dagen geleden
Reactie op BriljanteZonsverduistering036706
Tweede zoon, tweede slechte slaper. Ik zag laatst een reel. Haar parenting ...
Oh pittig zeg!!! Als we dat zelf konden bepalen hadden we denk allemaal voor een sleeper gekozen 😂
4 dagen geleden
Ik zou ook wel wat meer willen slapen, maar het boek ‘zachte nachten’ (ook in luisterboek verkrijgbaar) helpt me wel.
Kijk als alleenstaande moeder uit naar mijn eerste ongebroken nacht 🫣
4 dagen geleden
Reactie op AlerteSequoia591276
Haha ja daar was ik al bang voor 😂🙈 ik vraag me soms echt af wat ik “fout ...
Ik denk dat je niets 'fout' doet ik lees vaak 'clingy babies are given to mothers who need to slow down' dus dat is een soort houvast dat het er vast allemaal bij hoort en het zo bedoeld is
Aan de andere kant denk ik soms ook wel eens dat het mijn 'fout' is omdat ik hem als newborn graag wilde blijven vasthouden en hij viel dus altijd op mij in slaap en heb hem nooit weggelegd en het bezoek dat kwam die wilden allemaal een wakkere baby zien dus die zorgden er vaak voor dat hij wakker werd dus die neem ik het ook lichtelijk kwalijk
4 dagen geleden
Reactie op AuthentiekeTijgeroog614306
Ik zou ook wel wat meer willen slapen, maar het boek ‘zachte nachten’ (ook ...
Oef dat snap ik! Respect dat je het alleen moet doen… red je het een beetje ondanks de gebroken nachten? 💛
4 dagen geleden
Reactie op xchharr
Ik denk dat je niets 'fout' doet ik lees vaak 'clingy babies are given to m ...
Misschien stom maar toch troostend om te horen, maar ons kindje kon “toevallig” prima wakker weggelegd worden en zelfstandig inslapen, en alsnog hebben wij heftige gebroken nachten. Hier helpt t dus niet dat ze zelfstandig in slaap kan vallen etc.
Het is het in slaap blijven wat lastig is 🙈
En inderdaad, verwachtingen van mensen die op bezoek komen zijn sowieso irritant 😂 ze moeten zich maar gewoon aanpassen hahaa
4 dagen geleden
Reactie op AlerteSequoia591276
Misschien stom maar toch troostend om te horen, maar ons kindje kon “toeval ...
Ja die van ons wil dus gewoon niet alleen liggen.. wij hadden een mooie nieuwe box gekocht maar gister weggedaan omdat hij toch elke keer huilt als we hem erin legden dus maar een grote grondbox gekocht zodat we er mee in kunnen
En alle slaapjes zijn bovenop ons inclusief de nacht toevallig afgelopen nacht heeft die een uur naast me kunnen slapen maar zodra die wakker werd werd hij gelijk boos
Oma en opvang daarintegen krijgen hem wel in bed maar wel na redelijk lang wiegen en met huilen en dan ook maar een halfuur a 3 kwartier
Het helpt bij ons misschien ook niet dat hij de eerste weken een liesbreuk had en met 12 weken geopereerd is en daarna kreeg ie buikgriep en 2 weken geleden oorontsteking geen idee hoelang die al speelt, het voelt voor mij alsof ie nu een soort slaapangst heeft
4 dagen geleden
Reactie op xchharr
Ik heb in bijna 27 weken 1 nacht gehad dat hij heeft 'doorgeslapen' het is ...
Hier hebben we helaas geen idee wat doorslapen betekent 😂 nog nooit gehad!
4 dagen geleden
Reactie op xchharr
Ja die van ons wil dus gewoon niet alleen liggen.. wij hadden een mooie nie ...
Ah pittig!! Het zou me inderdaad niks verbazen als het wel met de moeilijke start te maken heeft. Daar heb ik ooit over gelezen toevallig bij “happybabycoach”. Ken je haar? Deelt veel via Instagram enzo!