18 Reacties

Niet charmant maar wel heerlijk groot voor pijnlijke en opgezette voeten, de slippers van Lucovitaal
Birkenstocks

6 maanden geleden

Mijn oofos!!

6 maanden geleden

Mijn birkenstocks passen nog net😬

6 maanden geleden

Ik heb gewoon hele simpele teenslippers gekocht bij Kruidvat twee maten groter, aangezien ik niet meer in m'n gewone Adidas slippers pas. Hou ook zo veel vocht vast, wat een ellende

6 maanden geleden

Ik heb bij Scapino slippers gekocht van het merk Hush Puppies. Heb wel eens mooiere slippers gehad, maar ze zijn suuuuuper comfy, lopen zacht en kunnen goed mee rekken voor als je voeten wat opgezet zijn door vocht vasthouden!

6 maanden geleden

Ik heb bij de primark een soort birckenstocks gehaald

6 maanden geleden

Sketchers Arch Fit Cali Breeze 2.0!

6 maanden geleden

croqs

6 maanden geleden

Teva olowahu Slippers met echt een goed voetbed Daarnaast heb ik fila lelijke slippers maar puur voor in huis

6 maanden geleden

Oofos forever!!! Mijn birkenstocks zijn te hard vind ik zelf

6 maanden geleden

Ik heb normaal maat 42.. nou mijn voeten zijn zo opgezet dat ik niet meer in normale slippers pas. Heb zelfs maat 47 geprobeerd maar mn wreef is zo hoog geworden dat ik er niet in kom😂 dus mocht iemand dit ook hebben en wel slippers hebben gevonden, let me know!

6 maanden geleden

Ik probeer net mijn slippers aan te doen die normaal ruim zitten 🥺🥺🥺 Moest mezelf er in proppen 🤣🤣🤣

6 maanden geleden

Loop veel op Teva sandalen, want die kan je overal verstellen 😅 top met die wisselende dikte van voeten.

6 maanden geleden

Reactie op R3bekka

Ik heb normaal maat 42.. nou mijn voeten zijn zo opgezet dat ik niet meer i ...
Ik heb precies het zelfde me wreef is zo hoog pas nergens meer in. Laatst crocs gehaald paste het 1 dag🤣 kan niet eens de deur uit omdat ik niks meer aan kan

6 maanden geleden

Even bij de action kijken ik heb ze ook gekocht van de mannen afdeling 😂 en past perfect

6 maanden geleden

Reactie op Saffje

Ik heb precies het zelfde me wreef is zo hoog pas nergens meer in. Laatst c ...
Herkenbaar, ik heb ook crocs gepast en dacht. Nope zelfs dit gaat niet passen😂