17 Reacties
13 dagen geleden
Hi,
Ik had in januari en oktober een miskraam en nu weer zwanger. 10 november weer getest en die was heel duidelijk. Dat was mijn NOD. Voel me nu ook wel dagelijks misselijk. Vertrouwen hebben en niet teveel testen. Of juist naar de huisarts en bloedtest doen. Dan zie je of het stijgende is. Ik heb 25 nov een afspraak in zkh eigenlijk voor nacontrole mk. Maar hopelijk zie ik gewoon met 7 weken een levends 🙏🏻
13 dagen geleden
Ik heb een miskraam gehad in maart en in juli. Waar ik vertrouwen uit haal is dat m’n test op NOD gelijk veel positiever was dan bij eerdere zwangerschappen. Toen niet verder getest omdat ie al bijna knalde. Verder ben ik nu al langer zwanger dan ik ooit geweest ben en heb ik nieuwe symptomen. Dus ik probeer vertrouwen te hebben dat ik de eerste echo nu wel ga halen.. en hopelijk is die ook goed!
Ik hoop voor jullie beiden ook 🍀
13 dagen geleden
Reactie op elise7777
Ik heb een miskraam gehad in maart en in juli. Waar ik vertrouwen uit haal ...
Oké ik wacht het gewoon af. Je verhaal maakt me alleen maar onzeker, aangezien m'n test vandaag op m'n NOD is..
Ik heb al een zoontje van bijna 2 en daar had ik niks geen symptomen de hele zwangerschap. Ik weet ook niet meer hoe m'n testen hier waren.
13 dagen geleden
Hoi, ik heb ik mei een miskraam met 10 weken gehad en in augustus met 5 weken. Ik snap volledig je spanning en angst. Ik doe af en toe gewoon een cb test om te kijken of mijn weken oplopen. En voor de rest kunnen we jammer genoeg niks anders doen dan wachten op de echo. Succes
13 dagen geleden
Reactie op Nona91
Oké ik wacht het gewoon af. Je verhaal maakt me alleen maar onzeker, aangez ...
Het was niet mijn bedoeling je onzeker te maken. Goed om te weten is dat ik mijn nod niet precies wist deze ronde, omdat ik geen ovulatietesten had. Ik vermoed zelfs dat ik misschien wel een dag of drie na NOD getest had. En niet iedereen heeft even hoge hcg voor dezelfde termijn. Kijk maar op deze website. Niet iedereen heeft op een bepaalde DPO al een sterke positieve test, dat verschilt best wel: https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/
Hopelijk stelt dat je een beetje gerust, voor zover mogelijk in deze spannende periode.. ik duim voor je!
13 dagen geleden
Ik heb zelf geen ervaring met miskramen, maar voor je eigen geruststelling zou ik juist adviseren om je eigen testen/oploop niet te vergelijken met andere dames.
Ik voeg een afbeelding toe aan dit bericht van de gemiddelde hCG waarden, daarop is duidelijk te zien wat een mega verschillen in waarden gewoon perfect normaal zijn. De waarde verschilt nou eenmaal per persoon en overigens ook per zwangerschap, dus dat je niet weet hoe de testen eruit zagen bij jouw vorige voldragen zwangerschap is helemaal niet erg.
Vertrouw op je lichaam, geniet van deze dagen, dan is de wacht tot de eerste echo ook een stuk makkelijker en fijner!
13 dagen geleden
Ah snap je helemaal! Ik ben nu bijna 5 weken zwanger na 4 miskramen de afgelopen 4 jaar! Het blijft zo enorm spannend🥺 Dit keer voelt alles anders als vorige keren wat me aan de ene kant hoop geeft maar ook juist onzekerder maakt. Duimen voor ons💗
11 dagen geleden
Ik ben ook zwanger na 2 miskramen maar ik merk juist dat ik niet durf te blijven testen. Op 1 of andere manier ben ik echt onzeker geworden na de tweede miskraam 😩
10 dagen geleden
Ik hier ook zwanger na 2 miskramen in januari en juni. Ik heb 2 keer getest met 2 dagen ertussen. Nu durf ik niet meer te testen en wacht ik zelfs liever nog 2 weken voor ik een afspraak maak bij de verloskundige voor een echo. Ik ben er ook mee bezig maar probeer veel afleiding te zoeken😅
10 dagen geleden
Wat ontzettend spannend! Ik ben nu voor de 3e keer in 4 maanden tijd zwanger 😅 we zijn al 3 jaar bezig en we zouden de afgelopen tijd steeds bijna beginnen aan een ICSI traject. Nu afgelopen maandag wéér een positieve test. Hoe is het mogelijk. Vanochtend weer getest en echt een knaltest.
3 maal scheepsrecht? 🤞🏼✨