15 Reacties

17 dagen geleden

Wauw dat is wel mega snel na een spiraal.. Voor mijn menstruatie terug kwam duurde het al bijna 2 maanden na het verwijderen van mn spiraal. Nu 11 maanden verder en ben ik voor de 2e keer zwanger. (1e keer was na 4 maanden maar dit werd een miskraam)

17 dagen geleden

Reactie op MiniA

Wauw dat is wel mega snel na een spiraal.. Voor mijn menstruatie terug kwam ...
Spiraal eruit gehaald & na 2 dagen flink bloeden + echt menstruatie krampen. En ondanks de spiraal altijd wel wat bloedverlies gehad. Dus ik had al ongesteld moeten wezen 🙈

17 dagen geleden

Dat staat er niet zomaar hoor! Gefeliciteerd! Mijn spiraal is er september uitgegaan en had gisteren ook een positieve test dus kan zeker!!

17 dagen geleden

Ja ik! Begin september spiraal eruit en half oktober een positieve test. Hij is inmiddels 3😁

17 dagen geleden

Een vriendin van mij heeft dit ook gehad zo snel na het eruit halen van haar spiraal en nu een gezonde zoon van 1,5. Kan dus zeker. Gefeliciteerd❤️

16 dagen geleden

Reactie op Kris05

Dat staat er niet zomaar hoor! Gefeliciteerd! Mijn spiraal is er september ...
Nee dat weet ik, maar toch zo onwerkelijk en gek.. zo snel! 😱

16 dagen geleden

Reactie op kees2021

Ja ik! Begin september spiraal eruit en half oktober een positieve test. Hi ...
Oh wauw, was je zelf niet helemaal verbaasd? Vind het zo onwerkelijk 😱.

16 dagen geleden

Reactie op babytje2

Oh wauw, was je zelf niet helemaal verbaasd? Vind het zo onwerkelijk 😱.
Ik geloofde het pas na de eerste echo 🤣 vriendlief had ook wat moeite. Helemaal omdat ik pcos heb, nu zwanger van nummer 2 maar dat heeft toch wel 2,5 jaar geduurd

16 dagen geleden

Reactie op kees2021

Ik geloofde het pas na de eerste echo 🤣 vriendlief had ook wat moeite. Hel ...
Jaa ik denk dat bij mij het kwartje dan ook pas echt gaat vallen 🙈. Ah gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Als alles goed blijft gaan word het ook ons 2e kindje.

16 dagen geleden

Reactie op babytje2

Jaa ik denk dat bij mij het kwartje dan ook pas echt gaat vallen 🙈. Ah gef ...
Lekker aftellen en hopelijk laat het niet te lang op zich wachten! Jullie ook gefeliciteerd natuurlijk!

16 dagen geleden

Hier ook! 16 september mijn spiraal laten verwijderen, 28 oktober eerste lichte positieve test in handen… Wel ovulatietesten gebruikt!🤞🙏

16 dagen geleden

Reactie op Pippi.Kakelbont

Hier ook! 16 september mijn spiraal laten verwijderen, 28 oktober eerste li ...
Gefeliciteerd!🙌🏻

16 dagen geleden

Ik heb 19 september hem laten verwijderen en had 3 november een positieve test van CB 2-3

16 dagen geleden

Reactie op babytje2

Gefeliciteerd!🙌🏻
Jij ook!🤞

16 dagen geleden

Reactie op patricia92

Ik heb 19 september hem laten verwijderen en had 3 november een positieve t ...
Gefeliciteerd 🙌🏻.