11 Reacties

5 dagen geleden

Leg de lat iets lager voor jezelf dus ga wel maar doe iets minder dan je normaal doet zodat de stap minder extreem is? Of een keertje minder gaan in de week en je rust pakken ❤️

5 dagen geleden

Ik sport ook 4 keer per week, maar ik probeer wel te blijven gaan, ondanks dat ik ook erg moe ben.. Ik wil het liefst in mijn (sport) ritme blijven en probeer dan niet te zwaar te trainen. Als ik echt een dag te moe ben, laat ik die vermoeidheid er ook gewoon zijn en sla ik een keer over, of ik kijk of ik een andere dag kan gaan. Een keer overslaan moet geen probleem zijn toch ;-)
Ja is ook zo. Moet even weer een draai vinden denk ik. Dank!

5 dagen geleden

Snap dat het extra lastig is om te gaan als je zo moe bent. Ik heb vanwege een burnout mijn sportschoolabonnement tijdelijk bevroren. Sindsdien doe ik thuis 2 - 3 x in de week stretchen en lichte krachtoefeningen. Heb wat lichte gewichten en van die elastieken enzo. Misschien werkt dat (deels) ook voor jou? Dan heb je iig die drempel van ergens heen moeten weg genomen. En lekker veel wandelen ernaast!

5 dagen geleden

Meestal krijg je na de eerste 12 weken meer energie en lukt het dan om het weer op te pakken!

5 dagen geleden

Ik sport nog steeds 4 a 5 keer pw ik wil graag blijven gaan alleen wel wat lichter trainen

5 dagen geleden

Voorheen ook drie tot vier keer. Paar weken terug heel erg last van m'n rug dus niet geweest, daarna twee weken ziek en nu zwanger haha. Ga woensdag weer proberen. Heb mezelf voorgenomen om geen 1rm te doen en conditioneel rustig aan te doen.

5 dagen geleden

Al 2,5 jaar niet gesport helaas, dus ga het nu ook niet oppakken. Maar bij mijn vorige zwangerschap tot een paar dagen voor de bevalling (dat is dus 2,5 jaar geleden 🙈) blijven trainen. Wel zwangerschapsprorgamma en minder vaak in de week. Vooral ook goed naar je lichaam luisteren en op je hartslag letten.

4 dagen geleden

Ik ging ook 3 keer in de week naar de sportschool maar heb het nu op een laag pitje gezet. Luister vooral naar je lichaam! Doe vooral veel wandelen buiten om wel in beweging te blijven.

één dag geleden

Ik doe bodypump, maar merk dat het steeds zwaarder wordt. Ik zal mijn training moeten aanpassen door minder gewicht op te doen. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik zeker tot 8 maanden gesport (yoga, krachttraining). Waarschijnlijk zal ik over een paar weken bodypump moeten laten vallen. Maar zolang het kan is het goed om te blijven bewegen, dat zorgt voor een gezonde zwangerschap en goede herstel na de bevalling. Op youtube staan genoeg ideeën voor alle trimesters.

één dag geleden

Ik ging tot paar weken terug ook 3 a 4 x per week naar de gym. Ben nu 9 weken zwanger en ben maar 1x geweest voordat de misselijkheid begon! Momenteel is mijn misselijkheid aan het stabiliseren dus ik denk dat ik binnenkort weer kan gaan. Ik ben 58 kg en of ik nu zwanger 80 kg legpress nu gaat doen zoals voorheen dat denk ik niet. Ik moet aantal dingen gaan aanpassen.