110 Reacties

vorige maand

Hoe oud is je kindje nu? Ik hoop dat sprong 5 nog niet zo bale begint want sprong 4 was net achter de rug, was zo intens en duurde ook zo lang… even rust zou wel fijn

vorige maand

Reactie op rorying

Hoe oud is je kindje nu? Ik hoop dat sprong 5 nog niet zo bale begint want ...
22 weken

vorige maand

Volgensmij zitten wij er midden in, mijn hemel🫣😅
Hier ook zo, normaal altijd zo rustig en altijd lachen. Nu is het een heel drama voor driekwart van de dag 🙈 Nieuwe dingen met hem uitproberen lijkt hem er echter wel iets van af te leiden. Af en toe even rechtop zitten, de kerstboom aanzetten, etc. Houdt hem gelukkig even bezig :)

vorige maand

We hebben een weekje onrust achter de rug met slechter slapen, maar lijkt hier nu weer goed te gaan. Meneer kan nu ineens helemaal zelfstandig rollen alle kanten op en ook twee tanden erbij. Wat gaat het hard allemaal 😅

vorige maand

Hier ook al bijna een week drama. Enorme strijd om te slapen, vertoond alle vermoeidheidssignalen maar geeft er gewoon niet aan toe. Niet in bed, niet op schoot, alles is krijsen krijsen. En als het dan lukt... 20 minuten later wakker. Worden er echt helemaal gestoord van.

vorige maand

Ik vrees dat het bij ons ook weer begonnen is… Ging eindelijk 2 weken super goed. Maar vannacht weer vaker wakker, overdag niet meer zelfstandig in slaap vallen terwijl hij wel super moe is. Veel huilen. Maar sinds dit weekend rol hij ook ineens van buik naar rug én andersom, wie weet heeft het daar nog mee te maken.. Hij is nu 22 weken

vorige maand

Hier ook .. veel wakker snachts. Heel vaak willen drinken maar wel kleine beetjes. En kan hem geen seconde neerleggen want dan is het huilen. Hij slaapt alleen in m’n armen na heel veel moeite. Hoe lang gaat dit durennnn

vorige maand

Mijn zoontje is 23 weken en sinds 5 dagen meer aandacht willen dan normaal slapen gaat gelukkig nog goed hier dus deze mama heeft tot nu toe niks te klagen over sprong 5

vorige maand

Reactie op rorying

Hoe oud is je kindje nu? Ik hoop dat sprong 5 nog niet zo bale begint want ...
Maar echt hoor haha ....

vorige maand

Reactie op Blesseddd

Maar echt hoor haha ....
Bij ons lijkt het begonnen te zijn, het laatste dutje van de dag is in eens moeilijk… ze weigert nu regelmatig het laatste dutje. In de nacht ook wat vaker wakker en nachtslaap is ook wat onrustiger 🫠

3 weken geleden

Wij zitten ook midden in sprong 5, jezus wat is deze heftig…. Hij is soms savonds wel 3 uur aan het huilen, hij wil niet slapen en niks krijgt hem rustig. Hij weigert savonds zelfs de borst maar gelukkig wou hij net wel wat gekolfde melk drinken😭 hele dag mopperen, super eenkennig en vertikt het om te slapen. En dan ook nog die overprikkelende feestdagen erbij. Laat dit snel over zijn 🙏🏽

3 weken geleden

Hier ook. Elk slaapje kost ons zoveel moeite… wiegen, sussen, lopen, speen, aaien noem maar op! Tot hij eindelijk slaapt maar vaak niet langer dan 20/30 minuten. Je word er echt gek van! Overdag kan je ook bijna niks omdat hij de hele tijd vastgehouden wil worden. Hij is 25 weken nu..

3 weken geleden

Het is hier ook begonnen… drinken en slapen gaat ineens erg moeilijk, ze lijkt honger te hebben maar eenmaal aanleggen kan ze niet blijven liggen drinken en dan heeft ze toch honger en kan ze niet slapen, heel irritant dit …

3 weken geleden

Herkenbaar dat de kleine in sprong 5 niks moet weten van papa? 🙈

3 weken geleden

Reactie op Riess

Herkenbaar dat de kleine in sprong 5 niks moet weten van papa? 🙈
Herkenbaar!!! Hij is hier ook nog ziek. Verkouden en hoesten 🥹🥹

3 weken geleden

Reactie op Pluk 17

Hier ook al bijna een week drama. Enorme strijd om te slapen, vertoond alle ...
Dit is precies hoe het hier ook gaat, alleen dan naar 10min al weer wakker en vaak bij weg leggen gelijk alweer waker. Inderdaad om gestoord van te worden. Als hij dan nog vrolijk zou zijn is het niet erg maar krijst heel de dag alles bij elkaar 🙈😔

3 weken geleden

Reactie op Kittyblaze

Dit is precies hoe het hier ook gaat, alleen dan naar 10min al weer wakker ...
Vreselijk he. Hier nog steeds zo, overdag soms wat langere slaapjes maar wel continu strijd om hem in slaap te krijgen en alleen maar bij ons. De nachten waren hier al niet geweldig, maar zijn nu helemaal vreselijk. Meerdere keren per nacht rondlopen, wiegen om hem terug in slaap te krijgen om vervolgens na een half uur weer wakker te zijn. Flesje? Die hoef ik niet mama. Slapen? Ook niet. Schone luier? Prima, maar ook dan ben ik toch weer boos. Bij jullie in bed? Graag, maar dan wel vastgehouden worden aub. Hier beginnen we inmiddels wel aardig op te raken.

3 weken geleden

Bij de oudste werden de sprongen steeds minder heftig. Bij deze lijken ze wel steeds erger te worden meine gute 🥴

3 weken geleden

Ik vraag me echt af wat dit is joh.. gewoon niet meer willen slapen. Elk slaapje is een enorme strijd en echt max 30 minuten.. 🥹