110 Reacties
vorige maand
Hier ook zo, normaal altijd zo rustig en altijd lachen. Nu is het een heel drama voor driekwart van de dag 🙈
Nieuwe dingen met hem uitproberen lijkt hem er echter wel iets van af te leiden. Af en toe even rechtop zitten, de kerstboom aanzetten, etc. Houdt hem gelukkig even bezig :)
vorige maand
We hebben een weekje onrust achter de rug met slechter slapen, maar lijkt hier nu weer goed te gaan.
Meneer kan nu ineens helemaal zelfstandig rollen alle kanten op en ook twee tanden erbij. Wat gaat het hard allemaal 😅
vorige maand
Ik vrees dat het bij ons ook weer begonnen is… Ging eindelijk 2 weken super goed. Maar vannacht weer vaker wakker, overdag niet meer zelfstandig in slaap vallen terwijl hij wel super moe is. Veel huilen. Maar sinds dit weekend rol hij ook ineens van buik naar rug én andersom, wie weet heeft het daar nog mee te maken.. Hij is nu 22 weken
vorige maand
Mijn zoontje is 23 weken en sinds 5 dagen meer aandacht willen dan normaal slapen gaat gelukkig nog goed hier dus deze mama heeft tot nu toe niks te klagen over sprong 5
3 weken geleden
Wij zitten ook midden in sprong 5, jezus wat is deze heftig…. Hij is soms savonds wel 3 uur aan het huilen, hij wil niet slapen en niks krijgt hem rustig. Hij weigert savonds zelfs de borst maar gelukkig wou hij net wel wat gekolfde melk drinken😭 hele dag mopperen, super eenkennig en vertikt het om te slapen. En dan ook nog die overprikkelende feestdagen erbij. Laat dit snel over zijn 🙏🏽
3 weken geleden
Hier ook. Elk slaapje kost ons zoveel moeite… wiegen, sussen, lopen, speen, aaien noem maar op! Tot hij eindelijk slaapt maar vaak niet langer dan 20/30 minuten. Je word er echt gek van! Overdag kan je ook bijna niks omdat hij de hele tijd vastgehouden wil worden. Hij is 25 weken nu..
3 weken geleden
Reactie op Pluk 17
Hier ook al bijna een week drama. Enorme strijd om te slapen, vertoond alle ...
Dit is precies hoe het hier ook gaat, alleen dan naar 10min al weer wakker en vaak bij weg leggen gelijk alweer waker. Inderdaad om gestoord van te worden. Als hij dan nog vrolijk zou zijn is het niet erg maar krijst heel de dag alles bij elkaar 🙈😔
3 weken geleden
Reactie op Kittyblaze
Dit is precies hoe het hier ook gaat, alleen dan naar 10min al weer wakker ...
Vreselijk he. Hier nog steeds zo, overdag soms wat langere slaapjes maar wel continu strijd om hem in slaap te krijgen en alleen maar bij ons. De nachten waren hier al niet geweldig, maar zijn nu helemaal vreselijk. Meerdere keren per nacht rondlopen, wiegen om hem terug in slaap te krijgen om vervolgens na een half uur weer wakker te zijn. Flesje? Die hoef ik niet mama. Slapen? Ook niet. Schone luier? Prima, maar ook dan ben ik toch weer boos. Bij jullie in bed? Graag, maar dan wel vastgehouden worden aub.
Hier beginnen we inmiddels wel aardig op te raken.