13 Reacties

vorige maand

Ik heb dit denk ik ook gehad afgelopen week alleen dan in mijn hele bovenbuik. Ik sta onder behandeling in het ziekenhuis dus na anderhalve dag zoveel pijn dat lopen staan liggen en zitten bijna niet kon gebeld. Ze zei dat dit voor mij een teken kon zijn dat ik te druk was geweest. Toen rustig aan gedaan maar wel bewogen door te wandelen en posities af te wisselen en paracetamol op aanwijzing van de gynaecoloog ging het na een dag beter!

vorige maand

Ik heb dit ook gehad! Was nog even bang voor galblaas/lever probleem, maar het was echt alleen op een dag als ik de hele dag druk bezig was en als ik ging liggen werd het minder. Dat was voor mij een teken dat ik te veel gedaan had en rustiger aan moest doen.

vorige maand

Misschien heel gek bij mij lijkt het vaak mijn dikke darm te zijn ofzo 馃槄 Ik had dit in het begin en nu weer na een lange dag. Als ik dan ga liggen in bed komt er een andere druk op laat ik een berg scheten en is de pijn weer weg 馃槄 Nu moet ik zeggen dat mijn darmen al langer niet goed zijn en ik voord de zwangerschap in onderzoek was of er meer aan de hand was maar door de zwangerschap is het rustiger geworden.
Ja heb ik ook, precies dezelfde plek als jij aangeeft. Voelt bij mij gewoon alsof er te weinig ruimte is tussen m鈥檔 ribben en buik waardoor het een beetje krap wordt zeg maar. Als ik mezelf helemaal uitrek, recht erop ga zitten wordt het minder. Maar zodra ik weer inzak komt de pijn weer.

vorige maand

Reactie op VindingrijkeFontein381161

Ja heb ik ook, precies dezelfde plek als jij aangeeft. Voelt bij mij gewoon ...
Precies dit heb ik ook! Alsof m'n buik in m'n ribbenkast drukt en m'n ribben wat moeten uitzetten. Ik heb het aan beide kanten. Als ik m'n rug heel erg strek is het over

vorige maand

Mocht je ook last hebben/krijgen van hele donkere urine en jeukende handen (binnenkant) en/of voeten (onderkant), neem dan even contact op met je verloskundige. Zo niet, zou ik me er niet te veel zorgen over maken en is het mogelijk je baby die daar met zijn hoofd of voeten zit 馃槉

vorige maand

Ik heb dit ook! Mijn gynaecoloog zegt dat zodra je er geen andere klachten bij hebt zoals misselijk duizelig hoge bloeddruk het niet erg is. Ze zegt het kan zijn dat daar een zenuw zit waar het kindje tegen aan ligt. Of dat de rek daar op die plek net iets stakker is als andere plekken.
Ik heb dit vermoed ik ook. Zwanger van een tweeling. Sinds een week tintelingen rechtsboven onder mijn borst. Sinds twee dagen is het continue dag en nacht aanwezig. Zitten maakt het erger, maar het gaat ook niet over in rustpositie. Heeft iemand ook last van pijn tijdens rusten en liggen? Het voelt als aanhoudende zeurende pijn. Soms lijkt het op spierbeknelling. Ik kan het nauwelijks beschrijven:(

vorige maand

Geen koliekpijn? Als dat het is kunnen het ook galstenen zijn馃槵 maar dan heb je wel echt hevige pijnen

vorige maand

Ik heb dit ook, zitten Maakt het erger, alleen liggen is voor mij fijn alleen wel op m鈥檔 rug of linker zij, rechts hou ik geen minuut meer vol (waar de pijn zit) fysio geweest heeft mij gekraakt, vermoedt de spieren in de onderste ribben, oefeningen doen veel bewegen (wandelen en zwemmen) en op tijd je rust pakken is zijn advies, al werkt dit nauwelijks, ik ga het volgende week ook bij mn verloskundige weer even aankaarten.
Ik ben vandaag toch langs het ziekenhuis geweest en heb te horen gekregen dat het waarschijnlijk Acnes is. Ooit hiervan gehoord? Blijkbaar bestaat een soort buikwandpijn vanwege een zenuwbeknelling. Ik word er echt gek van.. de pijn wil niet afnemen. Niets helpt ook niet liggen. De arts gaf aan dat er ook geen behandeling mogelijk is en dat het zelfs nog is kan verergeren naarmate mijn buik groeit

Reactie op Ambertjj

Ik heb dit ook, zitten Maakt het erger, alleen liggen is voor mij fijn alle ...
Sterkte! Ik voel intens mee. Het lijkt heel erg op mijn klachten

vorige maand

Reactie op ArtistiekeEcho246225

Ik ben vandaag toch langs het ziekenhuis geweest en heb te horen gekregen d ...
Ik ben erook bang voor dat het erger word. Vandaag een heerlijke zwangerschaps massage gehad. Sterkte en alles voor een goed doel 馃