29 Reacties

16 dagen geleden

1: de echo is afhankelijk per verloskundige. Ik had mijne met 6 weken :) 2. Ja! Het is verschrikkelijk en kan gigantisch onzeker maken… 3. Dat zijn je banden die uitrekken door de groei van je baarmoeder, geen reden voor zorgen. Als je je wel zorgen maakt, kan je altijd je verloskundige bellen om te overleggen en misschien kan je dan wel eerder komen. X

16 dagen geleden

Wij gaan 29 november en ben dan 8 weken dan kunnen ze et hartje ook al horen

16 dagen geleden

Ik heb af en toe ook steken en krampen onder bij buik maar dan is aan oprekken enzo en bandenpijn ik ben 5 weken en 2 dagen zwanger

16 dagen geleden

1. Echo wordt vaak tussen 7-8 weken gemaakt, maar wij hebben het eerder staan ivm vakantie van 5daagjes. Wij hebben de afspraak staan met 6+4 dagen, dus ik hoop dat we al iets kunnen zien en een kloppend hartje kunnen horen!🥹🙏🏼💫 2. Ik heb bijna geen symptomen… enige wat ik voel is pijn/steken aan mn rechter zijkant van mijn buik, dus daarbuiten geen misselijkheid, geen vermoeidheid of andere klachten 3. Ik maakte me vorige week enorm zorgen om die krampen, maar het blijkt iets goeds te zijn. Je baarmoeder maakt gewoon ruimte🤰🏻

15 dagen geleden

Reactie op Roosjes

1: de echo is afhankelijk per verloskundige. Ik had mijne met 6 weken :) ...
Oh thanks voor je reactie 1: oh wat fijn zo snel! Maar hoorde je toen al het hartje? 2: oh man, hou op hou op 😭🙈 3: ik hoop gewoon echt dat het niets anders is dan wat jij zegt 🙏🏽

15 dagen geleden

Reactie op Ons wondertje💫

1. Echo wordt vaak tussen 7-8 weken gemaakt, maar wij hebben het eerder sta ...
Dankjewel 🙏🏽 1: oh jij hebt em ook al zo vroeg. Wat fijn! Ik ga bellen en vragen of die van ons eerder kan kan 2:ah oke, dan zal ik maar proberen om me minder druk te maken daarom daarom 3:Ja confusing is het he? Konden we maar ff naar binnen kijken👀

15 dagen geleden

Reactie op aukje Damstra

Ik heb af en toe ook steken en krampen onder bij buik maar dan is aan opre ...
Dat we dat al zo vroeg voelen he 🤩

15 dagen geleden

Reactie op aukje Damstra

Wij gaan 29 november en ben dan 8 weken dan kunnen ze et hartje ook al hore ...
Spannend! Dan loop je ongeveer gelijk met ons! 27 november hebben wij em staan en dan zijn we 7 weken en 4 dagen

15 dagen geleden

7 weken is pas het moment dat ze een hartje kunnen zien kloppen, dus zeker niet te laat! Verder horen menstruatiekrampen en met hoesten/niezen steken in de zeikanten er een beetje bij. Vond dit zelf ook spannend maar is het uitrekken van de baarmoeder

15 dagen geleden

Reactie op Firsttimemomat21

7 weken is pas het moment dat ze een hartje kunnen zien kloppen, dus zeker ...
Ik ben 6 weken en bij mij was het hartje al heel sterk te zien 😍

15 dagen geleden

Reactie op Roosjes

Oh echttt??? Vetttt!!! Ik kijk uit naar m'n 1e echo! Is het heel raar dat ik een beetje angstig ben? Tis onze laatste cryo geweest van 7 jaar ivf en hoop gewoon zo erg dat we de 1e echo halen 🙏🏽

15 dagen geleden

Reactie op Firsttimemomat21

7 weken is pas het moment dat ze een hartje kunnen zien kloppen, dus zeker ...
Oh gelukkig dat dit je dit kan bevestigen 😇Sommige dingen zijn zo dubbel, tis dat ik een positieve test heb en straks weer bloed laat prikken anders zou ik iedereen voor gekozen verklaren die zou zeggen dat ik zwanger zou zijn. Oh man wat een spannende periode is dit 😍

15 dagen geleden

Reactie op Poca82

Oh echttt??? Vetttt!!! Ik kijk uit naar m'n 1e echo! Is het heel raar dat i ...
Nee hoor, is helemaal niet gek! Ik was ook heel bang dat het hartje niet zou kloppen. Hebben heel veel mensen ☺️

15 dagen geleden

Reactie op Poca82

Spannend! Dan loop je ongeveer gelijk met ons! 27 november hebben wij em st ...
Vraagje ik heb af en toe roze bloed dat is niet erg toch

14 dagen geleden

Reactie op Roosjes

Heb je een inwendige echo gehad?

14 dagen geleden

Ik mag 28 november komen voor een 1e echo, omdat ik toen ook een miskraam heb gehad. Dan ben ik 6 weken en 5 of 6 dagen 😊

14 dagen geleden

Reactie op Rachellabosch

Ik mag 28 november komen voor een 1e echo, omdat ik toen ook een miskraam h ...
Ik mag 29 november voor de vroege echo komen ben dan 8 weken

14 dagen geleden

Jullie stellen mij gerust! Ik heb dezelfde klachten en ben ook 4 weken en 6 dagen zwanger.. 27 november eerste echo 🫣🥰

13 dagen geleden

Reactie op GulleBries265600

Jullie stellen mij gerust! Ik heb dezelfde klachten en ben ook 4 weken en 6 ...
Oehhhh wij hebben op dezelfde dag de 1e echo 🤩Op 27 nov ben ik dan 7 +4. Spannend he? Ik ben ook zo zenuwachtiggg

13 dagen geleden

Reactie op aukje Damstra

Ik mag 29 november voor de vroege echo komen ben dan 8 weken
Spannenddddd!!! Dan lopen we ongeveer gelijk! 27 nov 1e echo en ben dan 7+4 Ben je ook zenuwachtig?