8 Reacties
8 maanden geleden
(Heel persoonlijke vragen maar misschien zit het hem daarin) Als jullie seks hebben, is dit dan met of zonder condoom en indien zonder, is het dan ‘voor het zingen de kerk uit’? En was je jezelf hierna? Zou het aan de hygiëne van je partner kunnen liggen? Heb je buiten dat vaker sterk ruikende afscheiding/geurtjes (gehad) ?
Door de zwangerschap veranderd er heel veel daar beneden, ook de samenstelling van de normaal aanwezige bacteriën en hoe ze reageren op dingen. Het kan dus best zijn dat je niks ‘geks’ doet maar dat dit is hoe je lichaam nu reageert.
8 maanden geleden
Reactie op Tessa🩵
(Heel persoonlijke vragen maar misschien zit het hem daarin) Als jullie sek ...
Ja doen nu zonder condoom en hij komt gewoon in mij klaar. Doe wel altijd direct na seks plassen en douchen. Normaal had ik hier geen last van.
Misschien dan maar met condoom doen aankomende tijd om te kijken of dat helpt want dit is echt niks.
8 maanden geleden
Reactie op angela070
Ja doen nu zonder condoom en hij komt gewoon in mij klaar. Doe wel altijd d ...
Aah ja je zou ook eerst voor t zingen de kerk uit kunnen proberen, dan heb je niet de lading erin maar wel t genot van zonder condoom. Mocht t dan nog blijven kan je altijd nog met condoom proberen natuurlijk. Kijken of je ‘reageert’ op de lading sperma die nog een tijdje achter blijft zegmaar
8 maanden geleden
Norma flor werkte top bij mij .. waren vaginale tabletten. Wellicht dat je partner dan de gel variant kan gebruiken ...
8 maanden geleden
Reactie op angela070
Ja doen nu zonder condoom en hij komt gewoon in mij klaar. Doe wel altijd d ...
Is de afscheiding die je ruikt niet zijn sperma? Die nu met je gevoelige 'zwangeren' neus sterker ruikt dan je voor je zwangerschap merkte.
Heb je je vriend gevraagd of hij ook iets merkt van de geur?
8 maanden geleden
Ik herken dit helaas wel. Verder geen jeuk oid. Probeer nu goed schoon te maken en de volgende ochtend nog een keer. Maar blijft een dingetje.
Ik zou niet zo snel tabletjes oid gaan nemen (waarvoor eigenlijk)? Vooral niet als je het voor de zwangerschap niet had. Waarschijnlijk gewoon hormonen, hoe vervelend ook.