11 Reacties

16 uur geleden

Op schoot eten geven. Of in de wipper als je die wel hebt. Van die stoeltjes (bumbo etc) wat jij bedoelt, zijn superslecht want je klemt de beentjes/heupjes Maar de zij/rug/buikspieren worden niet ondersteund en zijn nog helemaal niet sterk genoeg om goed overeind te blijven. Je kindje kan pas zitten als het zelf vanuit liggen kan gaan zitten zonder om te vallen. Tot die tijd hebben ze volledige ondersteuning nodig.

16 uur geleden

https://quteworld.nl/product/q-lunch-jeans-taupe-2/ deze is ideaal. Kan helemaal ingeklapt worden, ook makkelijk in de auto meenemen en kan heel plat en ook heel laag.

14 uur geleden

Reactie op Bysaa

Op schoot eten geven. Of in de wipper als je die wel hebt. Van die stoeltje ...
Hi, ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt, ik bedoelde juist niet de stoeltjes van bumbo of soortgelijk kmdat deze gewoonweg verkeerd ondersteunen. Wipper hebben we wel, maar heeft hij het gezien na nog geen minuut. Op schoot is eten geven lastig als hij zo bewegelijk is, ook als partner helpt.

14 uur geleden

Reactie op MAW178

Ohw deze ziet er echt heel handig uit, vooral dat je hem ook wat minder rechtop kan zetten en verschillende hoogtes verstelbaar is! Dankjewel😊

13 uur geleden

Trip trap newbornset

13 uur geleden

Reactie op Israa98

Hi, ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt, ik bedoelde juist niet de sto ...
Oooh sorry, ik heb je inderdaad verkeerd begrepen🙈

13 uur geleden

Reactie op BBeetje

Trip trap newbornset
Daar heb ik helaas geen plek voor, ik zoek echt iets wat jein kan klappen😊

13 uur geleden

Reactie op Bysaa

Oooh sorry, ik heb je inderdaad verkeerd begrepen🙈
Ooh helemal geen probleem😊

13 uur geleden

Maxi Cosi Ava :)

9 uur geleden

Kaos stoel kan je inklappen en heb je babysit en houder ook voor bij.