6 Reacties

13 dagen geleden

Oeh wat een vervelende situatie voor je! Ik zou ook het liefst naar een andere werkgever gaan (en doe dat nu even niet gezien deze levensfase 😅), maar bij mij helpt dit: je continu realiseren dat je hier toch niet blijft en jezelf de vraag stellen “wat is het ergste wat kan gebeuren”. Proberen gewoon lekker je tijd daar uit te zitten. Niemand de je wat maakt! Willen ze je ontslaan? Prima, je wilde toch al weg. Ik wens jou ook zo’n mindset. Dat kan je heel veel rust brengen en dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen, ook voor de baby☺️

13 dagen geleden

Dank je wel! Ja het is echt een vervelende situatie. Maar net even een potje gejankt en nu voel ik me weer iets beter. Ik probeer dan dus ook inderdaad maar te denken.. nog even volhouden en dan straks lekker met verlof (hoop dat de tijd gaat vliegen).

13 dagen geleden

Je kan een preventief gesprek aanvragen bij de bedrijfsarts. Ook buiten je werkgever om. Je bedrijfsarts heeft beroepsgeheim en kan wellicht meedenken/adviseren over je situatie.

13 dagen geleden

Reactie op Frankareltje

Je kan een preventief gesprek aanvragen bij de bedrijfsarts. Ook buiten je ...
Oh wauw wat een goede tip. Is dat iemand buiten de organisatie? Wij hebben denk ik niet een eigen bedrijfsarts. Wel een p&o manager.

12 dagen geleden

Reactie op GlimlachendeVuurwerk937512

Oh wauw wat een goede tip. Is dat iemand buiten de organisatie? Wij hebben ...
Een bedrijfsarts is een onafhankelijk persoon buiten de organisatie. Elke werkgever heeft een vaste bedrijfsarts/arbodienst. Je zou ook bij de P&O manager kunnen aangeven dat je een preventief gesprek wilt met de bedrijfsarts, zonder dat je op hoeft te geven waarom. De bedrijfsarts mag over het gesprek niks terugkoppelen naar je werkgever. Succes!!

12 dagen geleden

Reactie op GlimlachendeVuurwerk937512

Oh wauw wat een goede tip. Is dat iemand buiten de organisatie? Wij hebben ...
Iedereen heeft een bedrijfsarts, niet altijd intern. Je kunt dit gewoon aanvragen bij HR.