Lieve allemaal,
Onze droom komt uit want deze ochtend kwamen we er achter dat ik zwanger ben. Alleen voelt mijn leven als een onwerkelijke soap op dit moment.
Vorige week nog kregen wij het nieuws dat mijn partner een hersentumor heeft. Binnen 4 weken moet hij onder het mes met nog veel onzekerheid wat de toekomst gaat brengen. 5 maanden geleden had ik een BBZ en na dit te hebben meegemaakt heb ik veel angst dat ook deze zwangerschap niet gaat lukken. Ik was ruim een jaar gestopt met roken maar na de BBZ ben ik langzaam weer begonnen. We hadden het actief proberen net na de BBZ even op hold gezet. Dit om te herstellen en nog meer verschillende dingen die binnen een korte tijd in ons leven zijn gebeurd te verwerken.
Na het nieuws van vorige week ben ik door de stress nog meer gaan roken. Helemaal rot, vooral nu ik weet dat ik zwanger ben. Nu is stoppen met roken alleen nog maar de optie voor mij. Maar ik sta onder zoveel stress en merk dat niet roken ook weer stress geeft. Mijn vraag is dus.. zijn er rokers die nu aan het stoppen zijn/ of mensen die hebben gerookt die stopte met roken wegens zwangerschap die tips en ervaringen willen delen?