7 Reacties

9 dagen geleden

Nee lijkt mij sterk dat dit door zwangerschap komt? misschien zat het er al en is alles nu meer doorbloed waardoor het opvalt ofzo?

9 dagen geleden

Lijkt mij bijna onmogelijk… gebeurt toch alleen als je groei hebt en met week 6 kom je nauwelijks tot weinig aan. Misschien had je het al?

9 dagen geleden

Striae door zwangerschap is op je buik, mogelijk ook borsten omdat die ook groeien, maar niet op je benen. Op je benen kan je spataderen krijgen, maar dat is geloof ik vooral je kuiten. En nu denk ik voor zowel striae als spataderen wel heel erg vroeg.

9 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Striae door zwangerschap is op je buik, mogelijk ook borsten omdat die ook ...
Ik heb striae op mijn billen door eerdere zwangerschappen dus op benen kan wel degelijk

9 dagen geleden

Reactie op missjoy89

Ik heb striae op mijn billen door eerdere zwangerschappen dus op benen kan ...
Maar hoe dan? Striae krijg je als je huid te snel of te veel moet rekken en dan scheurt. Je buik en borsten groeien, billen en benen horen niet te groeien?

9 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Maar hoe dan? Striae krijg je als je huid te snel of te veel moet rekken en ...
Natuurlijk trekt de huid overal wel mee😅 en wat denk je van vocht? Geloof me, na 3 zwangerschappen heb ik 1 striem in de vorm van een X op mijn navel overgehouden, een aantal op mijn borsten, maar vele striemen op mijn benen hoor😂

9 dagen geleden

Met 6 weken zal het niet door de zwangerschap komen, maar je kan ze wel degelijk krijgen🤷🏼‍♀️