19 Reacties

6 dagen geleden

Ik zit ook in de wacht. Nu 3dpo. 4/5 dagen is wel wat vroeg voor symptomen misschien. Ik dacht laatste rondes ook symptomen te hebben die ik normaal niet heb voor mijn menstruatie, maar helaas werd ik gewoon ongesteld. Denk dat je lichaam je soms aardig voor de gek kan houden als je graag zwanger wil worden😅 Natuurlijk hoop ik voor je dat het wel zo is! Die twee weken wachten duren wel zo lang he!

5 dagen geleden

Reactie op Ell_2

Ik zit ook in de wacht. Nu 3dpo. 4/5 dagen is wel wat vroeg voor symptomen ...
Nou klopt helemaal wat je zegt. Ik had dit ook. We moeten echt geduld hebben het lijkt zo op elkaar menstruatie en de vroege symptomen van zwangerschap 🥹

5 dagen geleden

Reactie op melissax94

Nou klopt helemaal wat je zegt. Ik had dit ook. We moeten echt geduld hebbe ...
Ja echt zo lastig is dat. Bij mijn eerste zwangerschap merkte ik wel direct dat ik zwanger was, omdat ik daarvoor nauwelijks klachten had voor mijn menstruatie. Dat is sinds de bevalling wel anders.. Klachten zijn nu echt vrijwel hetzelfde als zwangerschapsklachten.

4 dagen geleden

3dpo hier... Ook in die vervelende 2 weken wachttijd. Net zoals bij mijn vorige zwangerschap voel ik me weer zo moe en emotioneel, ook vliegen mijn hormonen alle kanten op. Ook denk ik dat ik innesteling krampen voel.

4 dagen geleden

Ik zit nu op 8DPO, sinds maandag steeds zeurende pijn in mn onderbuik. Verder emotioneel en vaker plassen, maar verder nergens last van. Spannend of het dan nu zover is 🫣

4 dagen geleden

Reactie op MMM4

Ik zit nu op 8DPO, sinds maandag steeds zeurende pijn in mn onderbuik. Verd ...
Spannend hoor. Hou je me op de hoogte? Ik zit nu ook op 8dpo en ik heb heel veel zin in seks 🤷🏼‍♀️ en dikke witte afscheiding.

4 dagen geleden

Reactie op melissax94

Spannend hoor. Hou je me op de hoogte? Ik zit nu ook op 8dpo en ik heb heel ...
Ja doe ik! Wil zondag een early test doen. Hopelijk heb jij ook snel meer duidelijkheid!

4 dagen geleden

Reactie op melissax94

Spannend hoor. Hou je me op de hoogte? Ik zit nu ook op 8dpo en ik heb heel ...
Witte afscheiding is goed toch? 🤗

4 dagen geleden

5dpo, spannend! 🫶🏼🤞🏼rugpijn en krampen. Maar geloof ook dat ik in staat ben mezelf goed voor de gek te houden 🙃

2 dagen geleden

Reactie op MMM4

Ja doe ik! Wil zondag een early test doen. Hopelijk heb jij ook snel meer d ...
En en ? ben benieuwd Heb je hem gedaan? 🤞

2 dagen geleden

Reactie op MMM4

Witte afscheiding is goed toch? 🤗
Ik zie en voel helemaal niks meer 🫣 dus denk het niet hier.. vandaag 10DPO

2 dagen geleden

Reactie op melissax94

En en ? ben benieuwd Heb je hem gedaan? 🤞
Jaa net gedaan. Mogelijk hele lichte streep, maar niet duidelijk genoeg om het zeker te zeggen. Van de week nog een keer testen dus 🤷🏼‍♀️

2 dagen geleden

Reactie op melissax94

Ik zie en voel helemaal niks meer 🫣 dus denk het niet hier.. vandaag 10DPO ...
Ooh 😕 Spannende week voor de boeg dus!

2 dagen geleden

Reactie op MMM4

Jaa net gedaan. Mogelijk hele lichte streep, maar niet duidelijk genoeg om ...
Oké nou dat klinkt goed! Super spannend voor jou dan. Over 2 dagen weer testen ? Jaa ik hoop dat de week snel gaat dan weet ik het maar haha

2 dagen geleden

Reactie op melissax94

Oké nou dat klinkt goed! Super spannend voor jou dan. Over 2 dagen weer tes ...
Nee donderdag weer! Ik duim ook voor jou! 🤞🏻

2 dagen geleden

7 t/m 9 dpo lichte steken en pijn aan rechtereierstok. 11 dpo positieve test

2 dagen geleden

Nu 8dpo. Gisteren en vandaag wat steken en moe en sinds vanavond wat last van misselijkheid. Kan natuurlijk ook door naderende menstruatie komen. Spannend weer!

2 dagen geleden

Reactie op Ell_2

Nu 8dpo. Gisteren en vandaag wat steken en moe en sinds vanavond wat last v ...
* 7dpo

14 uur geleden

Reactie op melissax94

Oké nou dat klinkt goed! Super spannend voor jou dan. Over 2 dagen weer tes ...
Vanmorgen CB ultravroeg gedaan. 12DPO en tóch een hele lichte streep!! Dit weekend nog een keer testen, kijken of we dan een mooie donkere streep krijgen 😊