8 Reacties
18 dagen geleden
Ikzelf zit ook redelijk vol met tattoos en tijdens mijn eerste zwangerschap had ik ook al een afspraak staan die al maanden gepland stond. Mijn tattoo-artiest is ook een hele goede vriend van ons, maar ik heb het wel eerlijk gezegd.
Het is echt niet slim om een tattoo/piercing te nemen tijdens je zwangerschap... de kans op ontstekingen is groter door je hele hormonale huishouding... Ik zou het je dus zeker afraden!
18 dagen geleden
Zelf werkende in een tattooshop, zal ik durven zeggen dat ze jou niet zullen tattooeren als ze weten dat je zwanger bent. Verplaats hem anders gewoon naar een paar maanden later en vertel het ze dan.
er zijn redenen dat het afgeraden word… ik zal je hier ook echt aan houden want de inkt etc in het bloed wat naar je kindje gaat, ik zal het niet aandurven 🫶🏻
18 dagen geleden
Hi! Ik ben zelf tattoo artiest en ik zou het je ook afraden. Toevallig had ik zelf ook een afspraak staan waar ik al heel lang op aan het wachten was maar helaas moet ik die cancelen.. het heeft inderdaad met je hormonale huishouding te maken dat invloed heeft op hoe ‘wonden’ genezen in jou lichaam. Tevens is er te weinig onderzoek naar de mogelijke schade gedaan vandaar dat het word afgeraden. Als artiest kan ik geen betere reden verzinnen om een tattoo afspraak te cancelen dan zwanger zijn! Gefeliciteerd ❤️
18 dagen geleden
Het is het echt niet waard om risico’s voor te nemen. Geef het gewoon, ze zullen begrijpen dat ze het voor zich moeten houden en je kunt het verzetten :)
18 dagen geleden
Ik heb ook een aantal afspraken moeten cancelen, want waarom risico nemen? Het gaat er ook niet om of het gentle of licht gezet word. Ik zou het iig niet doen. Ook mijn tatoeëerder zou er niet blij mee zijn als ik dat verzwijg.
17 dagen geleden
Als ik die vrienden was en ik zou later erachter komen dat je toen al zwanger was en dat je het bewust verzweeg en er gebeurt wat, was ik echt niet blij geweest want je neemt hun erin mee als er iets gebeurt met de kleine door de tattoo. De kleine is belangrijker dan een tattoo. Natuurlijk onwijs gefeliciteerd met de kleine♥️