10 Reacties

8 dagen geleden

Ik vind 21 maanden echt niet gek! Ik ben zelf zwanger nadat mijn dochter 11 maanden geleden geboren is. Ik denk ook zeker niet dat je opmerkingen om je heen krijgt 😊 Als het voor jullie goed voelt is dat toch het belangrijkste!

8 dagen geleden

Hier eigenlijk exact dezelfde manier van proberen een zwangerschap tegen te gaan 😅 Voornamelijk omdat ik mijn jongste van 18 maanden nog borstvoeding geef en dus geen spul in mijn lichaam wil stoppen terwijl ik dat doe. En ik merk toch dat ik hele gemengde gevoelens bij de positieve test heb.. Ik heb namelijk 2 super leuke jongens van 3,5 en 1,5 en ik ben heel erg bang dat ik mijn jongste tekort ga doen aangezien hij super aanhankelijk is 😞

8 dagen geleden

Reactie op Anno27

Ik vind 21 maanden echt niet gek! Ik ben zelf zwanger nadat mijn dochter 11 ...
Dankjewel! Het is vooral het gevoel, zal zelf nooit het idee hebben dat een ander bijvoorbeeld te snel gaat! Even zoeken om weer met beide benen op de grond te komen😊

8 dagen geleden

Dit is mijn eerste zwangerschap dus ik kan helaas niet meepraten vanuit jouw kant, maar heb zelf een zusje die 13 maanden jonger is dan ik dus wilde reageren op je schuldgevoel tegenover je zoontje. Ik was als kind echt super blij dat ik “de grote zus” mocht zijn en tot de dag van vandaag zijn mijn zusje en ik hele goede vriendinnen dus ik ben blij dat mijn ouders ons zo kort achter elkaar kregen!

8 dagen geleden

Ik ben zwanger van mijn tweede kindje, mijn zoontje is 9.5 maand. Hier voelt het al snel maar zeker niet te snel

8 dagen geleden

Bij ons is de kleine ook 21 maanden, wij hebben eerder miskramen gehad en raakten niet snel zwanger. Had het ook iets later gewild maar wel zeer welkom. Ik heb 2 jaar leeftijdsverschil met mn zusje en dat is super leuk. Het was eerder lastig voor mn moeder denk ik.

8 dagen geleden

Mijn zoontje is 4,5 maand en ben zwanger😂 Dus nee hoor, het valt alles mee. Buiten dat; wat is een goede tijd nou echt?

8 dagen geleden

Reactie op Haarlem023023

Mijn zoontje is 4,5 maand en ben zwanger😂 Dus nee hoor, het valt alles mee ...
Inderdaad! Ook waar je je zelf goed bij voel! Denk dat ik die gedachtes gewoon los moet laten en gaan genieten al is het nog zo pril