9 Reacties

6 maanden geleden

Misschien even overleggen met je verloskundige?

6 maanden geleden

Ik heb er 1 gehuurd bij de verloskundige voor 50 euro,.wordt ook niet vergoedt maar ik vind het zeker het geld waard! Bij de vorige bevalling veel aan gehad.

6 maanden geleden

Reactie op Vissers

Ik heb er 1 gehuurd bij de verloskundige voor 50 euro,.wordt ook niet vergo ...
Dankje voor het delen van je ervaring! Ja ik ben er ook over aan het nadenken omdat het me fijn lijkt

6 maanden geleden

Ik heb eentje gehaald die bij de lidl ook verkocht werd. Mijn huidtherapeut had het aangeraden op basis van haar ervaring. Haar naasten gebruikte het daarna ook. Dus heb datzelfde apparaat besteld. Alleen is dit apparaat niet meer verkrijgbaar via lidl en via bol.com wel. Ik denk dat als de reviews goed zijn, elk apparaat wel doet wat die ongeveer moet doen. Bekijk Sanitas SEM 43 TENS/EMS/Massage apparaat - 3-in-1 - Pijntherapie (TENS) & Spierstimulatie (EMS) - 4 Elektroden - Verwarmingsfunctie - Timer - 6 Programma's - 44 Toepassingen - Incl. batterijen - 2 Jaar garantie op: https://www.bol.com/nl/p/sanitas-sem-43-tens-ems-massage-apparaat-3-in-1-pijntherapie-spierstimulatie-4-elektroden-verwarmingsfunctie-timer-6-programma-s-44-toepassingen-incl-batterijen-2-jaar-garantie/9200000051767877?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

6 maanden geleden

Ik zou persoonlijk op zo’n belangrijk moment niet afhankelijk willen zijn van een apparaatje van €13 die van de Lidl komt😅 Maar goed, wij kunnen natuurlijk niet in jouw portomonee kijken. Mocht je budget hebben zou ik gewoon de echte tens huren. Kost je zo’n €50, of eventueel 2e hands kopen op marktplaats?

6 maanden geleden

Ik heb bij de eerste bevalling een TENS gebruikt wat niet een geboortetens was maar van iemand geleend die een chronische ziekte heeft en werkte super. Denk niet dat die 13 euro was maar in principe moeten ze hetzelfde kunnen. Maar goed wat zwangerenzo zegt is ook weer waar☺️

6 maanden geleden

Reactie op zwangerenzo

Ik zou persoonlijk op zo’n belangrijk moment niet afhankelijk willen zijn v ...
Gaat niet om in een portemonnee kijken. Kan prima een dure kopen maar als het niet nodig is vind ik het onnodig. Gewoon zonde als het hetzelfde doet!

6 maanden geleden

Volgens mij zijn de pads van de geboorte TENS iets groter. Maar denk dat er verder weinig verschillen zijn. Ik heb hem tweedehands op Vinted gekocht nieuwe pads besteld en dan kan ik hem na de bevalling gewoon weer verkopen en ben ik waarschijnlijk alleen de kosten van de nieuwe pads kwijt.

6 maanden geleden

Ik heb een Tens gebruikt met 4 pads en vond dat wel echt meerwaarde ten opzichte van degene van de Lidl. Ik wisselde het namelijk af met onder de douche staan, dus dan moest het er allemaal weer af en daarna weer op. Lijkt me erg vervelend als je partner of vk al die plakkers moet plakken.