21 Reacties

5 dagen geleden

Probiotica werkt bij mij goed! Bijvoorbeeld die van vitaminstore, microflor intiem. Even geduld hebben maar werkt vanzelf.

5 dagen geleden

Smeerd je vriend ook ? 🙈 mijn partner en ik gaven het steeds aan elkaar stonden we dus even niet bij stil.

5 dagen geleden

Reactie op BabySontheway

Probiotica werkt bij mij goed! Bijvoorbeeld die van vitaminstore, microflor ...
Hier zat ik ook aan te denken! Blijft het daardoor weg bij jou?

5 dagen geleden

Reactie op Joleintje

Smeerd je vriend ook ? 🙈 mijn partner en ik gaven het steeds aan elkaar st ...
Ja vorige maand wel allebei zo’n pil gehad vd huisarts. Nu is het weer terug, dus vraag mij dan af hoe dan weer 😵‍💫

5 dagen geleden

Reactie op BabySontheway

Probiotica werkt bij mij goed! Bijvoorbeeld die van vitaminstore, microflor ...
En mag dit tijdens zwangerschap..?

4 dagen geleden

Probiotica hielp bij mij ook! Je hebt speciale variant voor zwangeren, Bactiol Natal. Wel voor zekerheid even navragen bij verloskundige, misschien mag je m pas vanaf 2e termijn ofzo..

4 dagen geleden

Reactie op Zuzu-

Probiotica hielp bij mij ook! Je hebt speciale variant voor zwangeren, Bact ...
Super! Ga ik navragen, dankjewel :)

2 dagen geleden

Reactie op Zuzu-

Probiotica hielp bij mij ook! Je hebt speciale variant voor zwangeren, Bact ...
Heb ik gevraagd en ik mag ze nemen. Hoe snel werkte het bij jou? 😊

2 dagen geleden

Sluit me bij de andere aan. Probiotica !

2 dagen geleden

Weet je zeker dat het een schimmelinfectie is? Heb je veel jeuk, verkleuring en wondjes? Symptomen van Lichen Sclerosus?

2 dagen geleden

Wat vervelend dat je hier terugkomend last van hebt! In het verleden had ik hier ook veel last van ook tijdens mijn vorige zwangerschap en mij werd toen geadviseerd door mijn verloskundige om kokosolie te gebruiken voor mij heeft dit gewerkt!

één dag geleden

Reactie op XElizah

Wat vervelend dat je hier terugkomend last van hebt! In het verleden had ...
Oh fijn! Thanks voor de tip!

één dag geleden

Reactie op MAW178

Weet je zeker dat het een schimmelinfectie is? Heb je veel jeuk, verkleuri ...
Ik heb geen verkleuring, witte uitslag of wondjes. Enkel de jeuk, afscheiding en branderigheid

één dag geleden

Reactie op 3klis

Ik kreeg na elke menstruatie een schimmel infectie, ongeveer een jaar lang. Super vervelend, want iedere keer als het net een beetje weg trok, begon mijn menstruatie weer en begon het weer opnieuw. En echt zo erg, kon bijna niet zitten, en dat maanden achter elkaar.. heb 3 maanden die probiotica geslikt, en ook de maanden daarna is het niet meer terug gekomen! En nu zwanger, dus hoop dat het weg blijft :). Hopelijk werkt het ook snel voor jou!

één dag geleden

Hii ik gebruik een probiotica voor steeds terugkerende urineweginfecties maar die werkt ook goed op de baarmoeder flora, het heet Vacramac.

één dag geleden

Reactie op 3klis

Oh en ik kwam er achter dat het erger wordt van het gebruik van inlegkruisjes en maandverband, ook de katoenen/natuurlijke variant.. dus ik probeer dat zo veel mogelijk te beperken en houd het ook netjes bij katoenen of bamboo ondergoed. Kleine tips, omdat ik weet hoe vreselijk vervelend het is! Hopelijk ben je er snel vanaf!

één dag geleden

Reactie op Zuzu-

Ik kreeg na elke menstruatie een schimmel infectie, ongeveer een jaar lang. ...
Heb precies hetzelfde! Sinds de antibiotica in augustus krijg ik het iedere keer vóór de menstruatie. Vreselijk, daardoor kon ik geen tampon gebruiken en maandverbrand bevorderde de situatie ook niet. Ik hoop echt dat deze pillen gaan werken!! 🙏🏼 vooral nu tijdens zwangerschap heb ik er geen zin in :)

één dag geleden

Reactie op Zuzu-

Oh en ik kwam er achter dat het erger wordt van het gebruik van inlegkruisj ...
Dankjewel voor je tips ☺️